וילונות, וילונות לבית, טיפים

וילונות צבעונים

וילונות לבית

כשאנחנו מדברים על להיות מודגש עם צבע, לרוב אנחנו חושבים על רהיט חסום צבע, שטיח גדול או יצירות אמנות מלאות חיים, גדולות ומגוונות. וכשאנחנו רוצים לגדול, אנחנו מתחילים לחפש צבע או טפטים ופונים לקנבס הגדול ביותר בכל חדר, לקירות, לרצפות, ולפעמים אפילו לתקרות. אבל בין קיצוני אחד לשני, יש דרך אמצעית – כזו שאנחנו כמעט לא חושבים עליה, וכשאנחנו עושים זאת, זה רק לעיתים רחוקות.
טיפולי חלון, כמו וילונות ארוכים, יכולים להיות בעלי תפקידים רבים בחדר. הם בהחלט יכולים להוסיף לדרמה של חלל, להדגיש את גובה התקרות ופרטים ארכיטקטוניים כמו יצירות ומנטלים. אבל הם יכולים גם להיות חלק גדול מסיפור הצבעים, לספק תפאורה תוססת לשאר החדר. ישנם יתרונות נוספים שיש לקחת בחשבון גם כן. וילונות אינם עתירי עבודה או קבועים כמו צבע וטפטים, הם משתנים בקלות למראה חדש, ויותר מכל, הצבע שהם מוסיפים לחדר עדין בהרבה ממה שתקבלו מצבוע קיר או רצפה. יחד עם זאת, הצבעים הנכונים על הווילונות שלך יכולים להעניק לחדר שלך אלמנט רגשי נוסף, וליצור מרחבים שמרגישים בדיוק כמו שאתה רוצה אותם וגורמים לך גם להרגיש כך. אז הנה 6 סיבות להפוך צבעוניות עם הווילונות שלך לחלל שלעולם לא תרצה להשאיר.

חדר זה מקבל תחושה טבעית ומרעננת עם וילונות בצבע ירוק בהיר ועלים. גווני העץ ברצפה ורגלי השולחן בולטים ואילו גווני האדמה האחרים מרגישים אחרת בקונטקסט עם הירוק מאשר היו מתייחסים לווילונות בז 'או לטון ניטרלי אחר. זיווג הווילונות עם הירק על השולחן משמש רק כדי להבהיר את הנקודה, ומעניק לחלל הניטרלי-כבד הזה טעם מעולה מהחיק הטבע הגדול.

להגדיר את המרחב שלך

השימוש בווילונות כמחלק חדר הוא דרך נהדרת לחצוב מקום ליצירת אזורים מובחנים. זוהי טקטיקה שימושית במיוחד כאשר מקשטים בחללי לופט רחבים פתוחים או באולפנים שיכולים ליהנות מהגדרה והסתגרות רבה יותר. אם אתם כבר מתכוונים להשתמש בוילון כדי לחלק את חדריכם, אל תגדירו סתם את האזור, השתמשו בווילון כדי להוסיף מעט צבע ויעניקו לחללים שלכם אישיות רבה עוד יותר.
תבנית הרשת הלא שגרתית על וילון זה מספקת רקע צבעוני מושלם לחדר אוכל זה. בחלל שנשלט על ידי ניטרליים, הווילון מוסיף פופ מרקם משמעותי בכך שהוא נותן גם לריהוט הצבע האחיד וגם לקירות הוורודים בהירים משהו להתבלט. בינתיים, הפרדת חדר האוכל מחללים אחרים, כמו הסלון או חדר השינה.

כדי להחיות דברים

בואו נודה בזה; כמה צבעים יוצרים את עצמך. האדומים והתפוזים הם עוצמתיים, המפעילים צבעים הממלאים אותנו באנרגיה, מה שיכול להפוך אותם לבחירה טובה לבית כאשר משתמשים בהם במתינות. לחדרים עם לוח צבעים מצוברח או תחושה מסורתית ברובה, השתמשו בווילונות בטון אנרגטי כדי להימנע מהרגשה כבדה מדי ולהעניק לחדר קצת חיים.

כאן, תפאורת חדרים מסורתית מאוד מקבלת מעט קצה מודרני עם וילונות כתומים בהירים שמביאים אנרגיה רעננה ותוססת לחלל, ואילו האופי העמום של הריהוט והאביזרים מונע ממנו להיות מהמם. בעת שימוש בצבעים כמו כתום, איזון הוא המפתח. אנו רוצים שהאנרגיה שהצבעים האלה יכולים להביא מבלי לתת לה להציף את החלל. לכן הקפידו תמיד להתאים את הגוונים ההיפראקטיביים שלכם עם גוונים מגניבים או ניטרליים שישאירו את הדברים תחת שליטה.

ליצור נווה מדבר

בקצה השני של סולם הצבעים, ישנם צבעים מגניבים ומרגיעים שיכולים להפוך את כל החדר שלכם לבריחה מכל יום. בחדר זה, וילונות אורגניים בהירים המזכירים שמי קיץ בהירים ומים כחולים טרופיים מעניקים לחדר זה תחושה מרגיעה כמו חופשה. כשאתה זקוק לחדר כדי להרגיש כמו בריחה, מינונים חזקים של בלוז מגניב כנגד ניטרליים קלים ייצרו שילוב נפלא בין חול לגלישה שיגרום לך להרגיש שאתה בחוף הים כל יום.

לגרום לעצמך לחייך

בסופו של דבר, הסיבה הטובה ביותר להביא וילונות צבעוניים כדי להחיות חלל היא אותה הסיבה שגורמת לנו לקשט את האזור מלכתחילה – זה משמח אותנו. כדי לעזור לעובדה זו בראש מעייניך כל הזמן, התייחס לחדר שלך ולעצמך אל וילונות בצבעים גדולים המעוררים חיוך כמו צהוב בהיר. בין אם זה בחדר עם פלטת צבעים לבנה בשחור-לבן ובין אם מדובר בתמהיל של צבעים כפי שנראה כאן, צהוב בהיר מובטח להיות כוכב ההצגה.
למרות שהוא חזק מאוד, צהוב הוא גם צבע שיכול לשחק יפה עם אחרים, כמו בחדר זה בו הוא משלים כל גוון אחר בחדר. אז אם אתם מחפשים חדר שיקבל מכם תגובה רגשית בכל פעם שתמצאו בו, צהוב בהיר ומאושר ירגיש לכם בדיוק.

יש לכם שאלה על וילונות צבעונים? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *