טיפים, וילונות, וילונות לבית, וילונות למשרד

טיפים לתליית וילונות

התקנת וילון

וילונות יכולים להיות השקעה אם בחלל שלך יש הרבה חלונות. בטח, ישנן כמה דרכים חסכוניות ליצור חיפוי חלונות, אך אתה עדיין צריך לבזבז כסף על בדים וחומרה, שלא לדבר על הזמן שאתה משקיע. עיין ברשימה של פשעי מסך כדי להימנע.

בחירת הסגנון הלא נכון

וילונות מוגמרים בחלקם העליון במגוון דרכים שקשורות ישירות לאופן תפקודם. לדוגמה, לא תרצו לבחור לוחות עם כיסי מוט הדוקים אם ברצונכם לפתוח ולסגור אותם לעיתים קרובות. חשבו על איך אתם רוצים שהווילונות שלכם יפעלו ובחרו בהתאם.

חושבים על הווילונות אחרונים

כאשר מעצבים חדר, אנשים רבים נוטים קודם לבחור צבע, ואז להוסיף ריהוט רך כמו וילונות וכריות. מכיוון שצבעי הצבע הם כמעט בלתי מוגבלים, יהיה לך מזל טוב יותר אם תבחר תחילה וילונות, ואז תמשוך את צבעי הצבע שלך מתבנית הבד.

מדידה לא נכונה

נראה הגיוני למדוד את החלון שלך כדי לקבוע כמה גדולים הווילונות שלך צריכים להיות, נכון? לא בסדר. אמנם נכון שעליך לדעת את גודל החלון שלך, אך באמת צריך לתלות פאנלים גבוהים בהרבה מחלקה העליון של מעטפת החלון שלך – למעשה, קרוב ככל האפשר לתקרה ברוב המקרים. אין לתלות את האיזון גבוה כל כך; הם נועדו לראש החלון. זה יגרום לחדר שלך להרגיש גדול יותר, וזה חשוב במיוחד בחללים קטנים.

וילונות מים גבוהים תלויים

בעוד שמכנסיים מסוימים נראים קצוצים בקרסול, זה לא אותו מצב עם וילונות. הקפד למדוד מקרוב לתקרה עד לרצפה בכדי להשיג את אורך הפאנל הנכון. אם אינך מצליח למצוא לוחות באורך המדויק שאתה צריך, אתה תמיד יכול לקנות אותם ארוכים ואז להחזיק אותם. או הוסף רצועת בד מנוגדת או חוטים מיוחדים לתחתית בכדי לגרום לפנלים קצרים מדי לרפרף על הרצפה.

להיות זול עם חומרה

רכישת חומרת וילון איכותית יכולה להיות גלולה קשה לבליעה כאשר מרביתה מוסתר על ידי הווילונות בכל מקרה. למזלך, אתה יכול לחסוך קצת כסף עם פריצות מוט וילון חכמות אלה. אלה כמה מלכודות נפוצות שיש להימנע מהן כשאתם שוקלים חומרת וילון:
מוט רופף: אל תקבל מוט שאינו יציב מספיק כדי לתמוך במשקל הווילונות שלך, וכתוצאה מכך נפילה באמצע.
מוט קצר: אל תשתמש במוט שאינו ארוך מספיק, וכתוצאה מכך וילונות המכסים את מרבית חלוןך. כאשר המוט הוא הרוחב המדויק של החלון שלך, הווילונות שלך יכסו את רובו, החוסם הרבה אור שמש ויוצר חדר חשוך מדי. במקום זאת, הקפידו למדוד את החלון שלכם וקנו מוט שיכול להתרחב הרבה מעבר לרוחב החלון, כך שתוכלו לפתוח את הווילונות שלכם נאים ורחבים.
מוט דק: אל תשתמש במוט רזה מדי לפאנלים מגושמים. אם אתה תולה וילונות עם לולאות גדולות בחלק העליון או אפילו בלוחות העליונים שבהם מופיע חלק ניכר מהמוט, הקפד לקבל מוט בעל מראה משמעותי ומושך.

התקנת וילון

מדלגים על הברזל

בעוד שגיהוץ הוא מטלה שרובנו היינו נמנעים ממנו בשמחה, זהו מקרה אחד בו לא כדאי לכם לדלג עליו. אם אתה מתכוון להשקיע זמן וכסף בטיפולי חלונות, וודא שהם נראים במיטבם ויוציאו את הברזל. וילונות מקומטים נראים מרושלים ולעיתים אינם תלויים ישר.

יש לכם שאלה על טיפים לתליית וילונות? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *