וילונות, וילונות לבית, וילונות למשרד, טיפים

תליית וילונות

וילון בד

ווים לווילון הם דבר נהדר עבור אנשים מסוימים. אבל אם אתה רוצה שמשהו ייחודי יותר ממוט וילון ווים רגילים כדי לתלות את טיפולי החלונות הקז'ואליים שלך, ישנם פריטים ביתיים זולים יומיומיים שבהם אתה יכול להשתמש במקום. ייתכן שיש לך כבר הרבה מהפריטים האלה ברחבי הבית; אם לא, נסה לחפש בשווקי פשפשים או במכירות בחצר כדי למצוא חפצים מעניינים שיעניקו לביתך כשרון מיוחד.

הכינו חומרת וילון משלכם

רעיונות אלה הם רק התחלה. כשאתה מתחיל לחפש מסביב, אתה עשוי למצוא אפשרויות שלא מופיעות כאן שמתאימות לסגנון שלך אפילו טוב יותר.

ווי מעיל

ניתן לחבר ווי ווי פליז או מתכת מעל חלון חלון כדי להחזיק פנלים. חבר טבעות וילון או קשרי בד לראש הווילונות והניח מעל הווים. נגיעות דקורטיביות כמו קשתות או פרחי משי ניתנות לחיבור לווים גם לנגיעה גימור.

ידיות דלתות מזכוכית או פליז

סרקו חנויות עתיקות או חנויות חסכוניות עבור ידיות דלתות ישנות (לא משנה אם הן אינן מתאימות!). חבר אותם מעל החלון וקשור וילונות אל ידיות עם קשרי בד. רעיון זה נהדר גם למתלה מעילים: פשוט חבר את הידיות לבסיס עץ משובץ, מוכתם ואטום, ותלה על הקיר בסמוך לדלת שלך.

כפות

כפיות כפופות או כפיות שנרכשות במכירה בחצר יכולות ליצור חומרת וילון נהדרת. השתמש בכפתור כדי לכופף את הכלים בצורת וו S, ויצרת חומרה נהדרת וילונות למטבח.

ווי גביע

ניתן להשתמש בה ווים רגילים בצבע בהיר. פשוט חבר טבעות וילון או קשרי בד לווילונות והחליק מעל ווים הגביע. הם נראים נהדר והם מאוד לא יקרים !.

חגורות

לחדר נושא מערבי, נסה להשתמש בחגורות מערביות עם כלים ידניים מחנות החיסכון. חותכים אותם באותו אורך ומעבירים אותם דרך לשוניות הווילון ומעל מוט וילון. או אפילו יותר טוב, תלו את החגורות מגבעות פרוסות המחוברות לתבנית מעל החלון.

חוט

אתה יכול להשתמש בחוטי תמונה וברגיי עיניים כדי לתלות וילונות עם כרטיסיות. השחל את החוט דרך הלשוניות ואז דרך בורג העין. ניתן לחבר את ברגיי העיניים לכל צד של מסגרת החלון. הדק את החוט כפי שהיית עושה בגב מסגרת תמונה, על ידי הידוק בורג העין, אתה יכול גם לשקול להשתמש בסרט קווי, שהוא מעט עבה יותר אך דקורטיבי יותר.

מגירות מושכות

אם נתקלת באוסף של משיכות מגירה בודדת, אתה יכול להשתמש בהן לשימוש טוב כחומרת וילון. פשוט חבר אותם מעל החלון וקשור וילונות אל ידיות עם קשרי בד. זה רעיון נהדר למטבח שלכם. התאם לסגנון חומרת הארון שלך לקבלת מראה אחיד.
פשוט חפש את המטבח או חדר האמבטיה שלך בעשרות פריטים שאתה יכול להשתמש בהם לחומרה. עם מעט דמיון, החלונות שלכם יהיו מהנים וייחודיים.

יש לכם שאלה על תליית וילונות? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *