וילונות, וילונות לבית

יתרונות בטנה לווילון

תריסים לבר

למרות שאפשר לחשוב כך, וילונות אינם משמשים רק לקישוט עבור חדרי הבית כגון ווילונות למטבח , אלא גם – ובעיקר – מספקים פרטיות הכרחית שכולנו זקוקים לה. בעוד שווילונות מסויימים מספקים את פרטיות בקלות, חלקם עשוי מבד לא מספיק אטום לכן הם אינם מספקים כיסוי הולם. בדיוק לשם כך יש בטנה: לחלק מהווילונות מתווספת בטנה שעוזרת להפוך אותם לאטומים יותר, ולספק לכם הפרדה מוגדרת בין חדרים ובין הפנים לחוץ.
במאמר זה נציג לכם יתרונות של הוספת בטנה לווילונות שתגרום לכם לתהות איך לא עשיתם את זה לפני!

חכמים ומוגנים מהשמש

קרינת השמש לא פוגעת רק בנו ובעור שלנו, אלא גם בווילונות שלנו! קרינת ה-UV פוגעת בכל חומר שממנו עשוי הווילון שלכם, לא משנה באיזה צבע הוא. גם קפלי הווילון, אם קיימים, נפגעים ממנה, ואם יצא לכם לראות בחייכם וילון חצי דהוי – ובכן, זה אינו מחזה נעים ואתם לא רוצים אותו בבית שלכם.
טיפול נכון בווילונות והגנה עליהם מפני הקרינה תעניק להם חיי מדף ארוכים יותר, ואתם תוכלו ליהנות מעיצוב הבית לתקופה ארוכה. זה בדיוק מה שהוספת בטנה עושה, כך שאם עד עכשיו היססתם – מהרו לעשות זאת!

וילונות עם בטנה מוסיפים נפח

וילונות מרופדים הם דרך מצויינת להוסיף גוף ונפח לווילונות שלעתים נראים רפויים, חסרי חיים או מיושנים. בין אם הווילונות שלכם בעיצוב אישי או קנויים, תמיד תוכלו לשדרג אותם עם בטנה אצל איש המקצוע הנכון. הבטנה תעניק נפח ומראה יוקרתי לווילון והחלל יקבל אופי וסטייל אחר שבוודאות יגרום לכם להרגיש אחרת בתוכו.

בידוד רעשים ואיזון השפעות מזג אוויר

בין אם בחורף או בקיץ – משג האוויר משפיע. הוספת בד כבטנה יכולה לסייע בבידוד מפני חום או קור קיצוניים. מלבד הגנה על הרהיטים והבדים היקרים מפני חשיפה לשמש, שילוב הווילונות והתריסים שלכם יכול גם להגן מפני עוצמת רעשים לא רצוייה (בינינו, למי זה לא קרה?). זה בהחלט בונוס אם הבית שלכם נמצא ליד מקור רעש.
אז אם הווילון שלכם נראה רפוי, בא לכם לחדש או שאתם רוצים להימנע מהשפעות השמש – התקדמו לשלב הבא ושדרגו את הווילון שלכם בעזרת בטנה איכותית, שתקנה לחלל הבית שלכם מראה יוצא מן הכלל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *