וילונות, וילונות לבית, טיפים

תחזוקת וילונות

וילונות לחדר ילדים

וילונות הם לא רק פיסת בד שתלויה ברחבי הבית עבור סטייל, הם פריטי טקסטיל חשובים המספקים לחלל צל ומתאימים לכל מרחב בין אם זה ווילונות לסלון, או חדר שינה אפילו ווילונות למשרד , פרטיות ומפרידים בין הבית לבין החוץ ומייצרים תחושת מחיצה.
ישנם סוגים שונים של חומרים ומרקמים שניתן להשתמש בהם כווילונות, אך אי אפשר להתחמק מהעובדה שצריך להקפיד לנקות אותם ולדאוג לטיפוחם. נותרה העובדה שהם זקוקים לטיפול קיצוני. קרא את הטיפים העיקריים שלנו לטיפול בווילון שאתה פשוט צריך לנסות.

הגנה מפני שמש וטיפול באבק

גם אם אתם משתמשים בחומרים הכי טובים ואיכותיים אין מנוס מאור השמש – הוא ממלא תפקיד עצום בפגיעה בווילון או בבדים מסויימים לאחר שימוש ממושך. כדאי להקפיד תמיד להשתמש בווילונות מרופדים, זאת בכדי להגדיל את אורך ואיכות חיי הבד שלהם. כמו כן, כדאי לנער או לשאוב אבק בעדינות מהווילונות בכדי להשאירם נקיים – גם עבור המראה שלהם וגם עבור הבריאות שלכם. תסמכו עלינו, אתם לא רוצים לנשום את זה אבל על בסיס קבוע…

כביסת וילונות

שטיפת וילונות יכולה להיות מסובכת משום שהיא תלויה בחומר, בצבע ובכל הקישוטים נוספים שנמצאים על הווילונות. הקפידו לקרוא תמיד את התווית המצורפת לפני הכנסה למכונת הכביסה, כדי לא להרוס את מרקם ונראות הווילונות. במקרה שיש ספק – אין ספק! עשו בדיקה מוקדמת: השתמשו בחומר ניקוי על חלק קטן מהווילון ותראו איך הוא מגיב. בדקו אם הבד נפגע, כווץ או דהה. לאחר השטיפה, וודאו שאתם מייבשים את הווילונות בצורה ישרה, מאווררים במקום ללא שמש ישירה על מנת למנוע כתמי דהייה.

טיפול בווילונות עדינים ובווילונות תחרה

וילונות תחרה וצלולים דורשים אמצעי זהירות נוסף בכל פעם שמתכננים לשטוף אותם. וילונות תחרה כדאי לנער בעדינות לפני הכביסה על מנת לנקות מהם אבק – מרקם וטקסטורת הבד שונה מאשר וילונות רגילים, ואבק יכול "להיתפס" בקישוטי התחרה העדינים. את הווילונות כדאי לשטוף ביד כדי שלא יהרסו, יתקמטו ויאבדו מיופיים.

שמירה על קפלים מסודרים ובולטים

קיום קפלים מוגדרים היטב על וילונות יכול להיות אתגר – הן לשמר אותם והן לכבס ולדאוג שיישארו כמו שהם כל הזמן. וילונות כאלה כשאי לגהץ בחוכמה ובהירות על מנת לחדד את הקפלים ולגרום להם לבלוט. השפריצו קלות עם מים והקפידו לא לקרוע את התפרים בזמן הגיהוץ. בדקו אם ישנם קישוטים על הווילון, תחרה או בד עדין, שכן אלה דורשים טיפול נוסף בעת הגיהוץ.
אנו יודעים שטיפול בווילונות הבית הוא לא הדבר הכי קל שתעשו, אבל האמינו לנו – הוא הכרחי. אז אחרי שקראתם את זה, אנו מקווים שתעמדו במשימה. שיהיה בהצלחה, ותתחדשו!

יש לכם שאלה על תחזוקת וילונות? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *