וילונות יכולים לשנות את האווירה בבית

וילונות הם אחד הפריטים החשובים בעיצוב הבית, הם לא רק מסייעים בשמירה על הפרטיות ובהגנה מפני קרני השמש, אלא גם מספקים תחושת נוחות וביתיות. בכל חדר בבית, וילונות יכולים לשמש כפתרון עיצובי ולתת לחדר את המראה המבוקש. הם מציגים צבעים, טקסטורות ודוגמאות מעניינות, ומוסיפים לחדר עניין ועומק. וילונות עשויים מחומרים שונים ומתאימים לכל סגנון עיצוב. וילונות משפיעים על התאורה בחדר ולכן חשוב להתאים את הוילון לחדר, לדוגמא לחדר שינה נבחר בוילונות אטומים שיוכלו לאפשר להאפיל א החדר ולמטבח נבחר בוילונות שקל ופשוט לנקות. קיים מבחר רב של וילונות שיתאימו לכל חלל בבית. 

 

מהם הדגמים המובילים של וילונות לבית?

בעת בחירת וילונות לבית אנחנו צריכים לחשוב על העיצוב הכולל של הבית ולהתאים את הוילון לחדר. חשוב לתת את הדעת על הפעלת הוילון ישנם וילונות חשמליים ווילונות בהפעלה ידנית. חשוב גם לחשוב עלהחומר ממנו עשוי הוילון. 

וילון רומאי: וילון זה נחשב קלאסי ויוקרתי. עיצובו המודרני, המראה הנקי והמגוון הרחב של בדים וצבעים הפכו אותו לאחד הוילונות המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. וילון זה בעל סימטריה וקווים ישרים ונקיים, היצע בדים רחב וצבעוניות מגוונת, וניתן לשלבם בחדרי הבית השונים.

וילון גלילה: וילון זה ממש משנה את חלל הבית, משרים אווירה נינוחה בחדרי הבית. וילונות גלילה מגיעים במגוון צבעים והדפסים שיכולים  להתאים לכל חדר בבית. וילונות גלילה יכול להגיע בהפעלה חשמלית או ידנית.

וילון בד: הפתרון המוכר והפשוט לשליטה על האור הנכנס לחלל הביתי הוא וילון בד. היכולת של הבד לאפשר כניסה וזרימת אוויר, יחד עם המגוון האינסופי של צבעים, יהפכו את החלל לנוח ונעים וקל מאד להתאים אותו לעיצוב הבית.