הנעה חשמלית לכל סוגי הוילונות

מגוון רחב של וילונות חשמליים מעוצבים בהתאמה אישית לבית, למשרדים או למוסדות. פתרונות הצללת פנים וחוץ איכותיים ואלגנטיים לכל חלון
וילון בד חשמלי
וילון בד חשמלי
וילון זברה חשמלי
וילון זברה חשמלי
וילון גלילה חשמלי
וילון גלילה חשמלי
וילון רומאי חשמלי
וילון רומאי חשמלי
תריס ונציאני עץ חשמלי
תריס ונציאני עץ חשמלי
תריס אלומיניום חשמלי
תריס אלומיניום חשמלי

וילון חשמלי איכותי

אם אתם רוצים וילון חשמלי לבית, בין אם לסלון או לחדר השינה או לחילופין למשרדים שלכם, אתם בטח רוצים להבין איזה וילון כדאי לרכוש ומה כדאי לבדוק לפני שרוכשים. הכנו עבורכם מספר נקודות חשובות לבחינה לפני שאתם רוכשים וילון חשמלי.
תרבות הלייף סטייל הישראלית שהלכה והתפחתה בעשור האחרון, הובילה אנשים רבים להשקיע בעיצוב הפנים של הדירה שלהם, ולפתח את הבית לא רק מהבחינה העיצובית, אלא גם מבחינה טכנולוגית. הדבר נוגע בכל פינות הבית, החל מבתים חכמים עם הפעלה אוטומטית של דוד חשמלי או תאורה, דרך שליטה על המיזוג, מקררים חכמים ועוד.
חלק מתרבות זו בישראל, כוללת גם התייחסות מיוחדת לכל נושא וילונות לבית ובעיקר לנושא של וילון חשמלי. וילון חשמלי הוא וילון ממונע שמאפשר לכם שליטה אוטומטית על העלאה והורדה של הוילון ללא מגע אדם תוך שמירה על מראה עיצובי נכון לשאר הבית שלכם.
תובל וילונות מומחים להתקנת וילון חשמלי בבתים!

מחירים אטרקטיבים

איכות מוצר גבוהה

ידידותי לסביבה

מיוצר בישראל

תו תקן ISO 9002

וילונות חשמליים בבתי לקוחותנו

על מה להקפיד לפני שרוכשים וילונות חשמליים?

מאילו חומרים מיוצר הוילון?

החומרים שממנו עשויים הוילון, ישפיעו על רמת הבידוד של החום והתאורה שנכנסת לבית, על רמת התחזוקה שתצטרכו להשקיע ועל הבלאי של הוילון. חברות רבות כיום בוחרות להשתמש במוצרים ממוחזרים, כמו למשל אצלנו בתובל וילונות, אנחנו מייצרים תריסים ונציאנים חיצונים מאלומיניום ממוחזר.

מהן המידות הזמינות?

מכיוון שכל בית נראה שונה ויש לו צרכים שונים מבחינה עיצובית, כדאי מאוד לוודא כי אתם יכולים להתאים את גודל הוילונות לצרכים שלכם, וכמו כן שיש מלאי מספיק רחב מבחינה עיצובית של הוילון, כדי שלא תצטרכו לבצע פשרות בתהליך העיצוב של הדירה או חדר השינה שלכם.

איזה מנוע מותקן בוילונות חשמליים שלכם?

סוג המנוע של הוילון ישפיע רבות על חווית השימוש שלכם ובעיקר לאורך זמן. כמו כל מכשיר חשמלי, כמות ההתעסקות והמאמץ שתצרכו להשקיע וכמובן הבלאי של המנוע, הם גורם משמעותי וחשוב לפני רכישה של וילון חשמלי לבית או לחדר השינה שלכם. אתם בהחלט רוצים לוודא שהמנוע שמותקן אצלכם עמיד ואמין.
אצלנו בתובל וילונות, המנוע החשמלי הינו מנוע חשמלי מתוצרת סומפי, חברה בין לאומית מובילה בתחום ייצור מנועים לתריסים חשמלים ווילונות חשמליים. המנוע הינו מנוע שקט ומספק מענה מלא לכלל הצרכים שלכם מבחינת שליטה על רמת התאורה החיצונית בבית.

סוגי שליטה על וילונות חשמליים

אתם יכולים לשלוט ולהפעיל את הוילון שלכם בצורות שונות על פי בחירתכם. יחד אתכם נאפיין את הצרכים שלכם למתן מענה מדויק בנושא!
שלט רחוק – שליטה מרחוק על כל וילון ווילון בבית, באמצעות שלט חכם.
בית חכם – חיבור מלא למערכת בית חכם שנותנת לכם אפשרות לבנות תוכניות חכמות לשליטה על התריסים. ניתן לשלוט על ההפעלה והתזמון גם מהמכשיר הנייד.
מפסק חשמלי – המפסק החשמלי הישן והטוב, שנותן שליטה על כל וילון בנפרד.
מפסק אלחוטי – שליטה על הרמה והורדה של וילון באמצעות מספק אלחוטי.

תובל וילונות – אנחנו כאן כדי לתת לכם יעוץ אמין ואיכותי

וילונות לא מתקינים כל יום, ולכן אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים שירות ברמה גבוהה, זמינות, אכפתיות וכל זה לצד מוצרים מעולים ואיכותיים. הניסיון שלנו בשוק לצד הפרויקטים הרבים שביצענו, מאפשרים לנו לגשת לכל פרויקט עם ראייה ממוקדת ומתן פתרונות נכונים ומדויקים עבורכם.

ליצירת קשר עם המומחים של תובל, התקשרו לקבל יעוץ חינם > 077-9979897