וילונות חיצוניים, וילונות חשמליים, וילונות לבית, תריס ונציאני

וילון חשמלי למרפסת

וילון גלילה רשת חיצוני

כיצד לשדרג את המרפסת במינימום זמן והוצאות כספיות? 

אם אתם רוצים להפוך את המרפסת שלכם למרחב נוח, נעים ופונקציונלי במהירות, וללא מאמץ גדול מדי –  וילון חשמלי יעשה בשבילכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מאפיינים של וילונות חשמליים שמיועדים לשימוש במתחמי החוץ

שני הסוגים של וילונות חשמליים שמתאימים להתקנה במרפסות – תריסים ונציאנים ווילונות גלילה – מציעים פתרון אלגנטי ופרקטי ליצירת תנאים אופטימליים לשהות נוחה ונעימה תוך שיפור המראה האסתטי של מתחם החוץ הביתי. למעשה, באמצעות וילון חשמלי, תוכלו להשיג מספר מטרות חשובות, ביניהן הצללה והגנה מפני השמש, בידוד הבית, תגבור אבטחה, פרטיות מלאה וחיסכון בחשמל.

אילו יתרונות מספקים וילונות חשמליים למרפסת? מה כולל תהליך ההתקנה? אילו שיקולים כדי לקחת בחשבון לפני ההזמנה?

 

וילון גלילה חיצוני חשמלי

 

תריסים ונציאנים חיצוניים

וילונות ונציאנים חשמליים נחשבים לבחירה פופולרית להצללת מרפסות בקרב צרכנים ישראלים, הן  בזכות העיצוב הנקי, הנעים לעין והן בשל אפשרות השליטה על רמות ההצללה והפרטיות. וילונות ונציאנים מורכבים מפסי אלומיניום או PVC מתכווננים אופקית, אותם ניתן להטות כדי לחסום את אור השמש ולהתאים את רמת הפרטיות. סוג וילונות אלה נחשב לאיכותי במיוחד ומתאים גם לחלונות גדולים מהממוצע.

וילונות ונציאנים מספקים הצללה אפקטיבית תוך כדי וויסות של כמות אור השמש שנכנס למרפסת. חסימה מלאה או הצללה חלקים עוזרים לקרר את חלל המרפסת בימי הקיץ החמים וגם מגנים על הרהיטים והריפודים מנפי הדהייה. 

בנוסף, וילונות ונציאנים חיצוניים מאפשרים לכם ליהנות מהישיבה במרפסת בפרטיות מלאה. תוכלו לשלוט ברמת החשיפה שלכם כלפי חוץ באמצעות סגירה מלאה או חלקית של התריסים. 

תריסים חשמליים תורמים לחיסכון אנרגטי באמצעות הפחתת הצורך בהפעלת מכשירים חשמליים למיזוג אוויר בימים חמים של הקיץ. החסימה של אור שמש ישיר עוזרת לשמור על טמפרטורה קרירה הן בתוך מתחם המרפסת והן בחללי הפנים של הבית וכך מפחיתה את צריכת החשמל. 

תריסים ונציאנים חיצוניים בנויים מחומרים עמידים וחזקים שמסוגלים לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים, לרבות גשמים, שלג ורוחות.

וילון גלילה רשת חיצוני

 וילונות גלילה רשת חשמליים מציעים פתרון אפקטיבי ליצירת הצללה ופרטיות במרפסת. וילונות אלה מורכבים ממסך בד שניתן לגלגל למעלה או למטה באמצעות שלט או מתג בקיר. 

כיום ניתן לבחור בין שלל דגמים של וילונות גלילה – במגוון רב של מידות, סוגי בד וצבעים, וכל זאת על מנת לאפשר לצרכנים לבחור את המוצר שעונה לצרכיהם הפונקציונליים והאסתטיים כאחד. הבדים של ווילונות גלילה למרפסת עמידים בפני מזג אוויר ושומרים על איכותם לאורך. הדגמים האיכותיים במיוחד בנוים עם בד מסנן קרינה המחליף את בד האפלה הסטנדרטי. 

מעבר להצללה, החיסכון בחשמל ויצירת תנאי הפרטיות, וילונות גלילה חיצוניים מבודדים אקוסטית ומפחיתים רעשים. 

מהו וילון חשמלי?

וילונות חשמליים, הידועים גם בשם וילונות אוטומטיים, ניתנים להפעלה ולשליטה אלקטרונית. למעשה, המונח וילון חשמלי מכיל בתוכו שני מוצרים – וילון בד או וילון תריסים עם מנוע חשמלי שמאפשר הזזה, פתיחה או סגירה של הבד או התריס. השליטה במנוע חשמלי מתבצעת מרחוק, באמצעות לחיצה על  מתג שמחובר לקיר או שלט, או לחלופין על ידי הפעלה של כפתורים באפליקציה בטלפון נייד. המנוע מוסתר בדרך כלל בתוך פסים או מבנה המתכתי של הווילון ואינו פוגע במראהו האסתטי והנקי.

וילונות חשמליים אינם רק מבטלים את הצורך בהפעלה ידנית אלא גם מאפשרים תכנון אוטומטי חוסך זמן ואנרגיה. כך, ניתן לתכנת את הווילון להיפתח או להיסגר בשעות מסוימות של היום או בהתאם לכמות אור השמש שחודר פנימה. הדגמים החדשים של וילונות חשמליים ניתנים לשילוב בתוך מערכות בית חכם וכך מאפשרים התאמה אישית מושלמת לצרכים והעדפות של דיירי הבית.

יש לכם שאלה על וילון חשמלי למרפסת? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *