וילונות, וילונות חשמליים, וילונות לבית, וילונות למשרד, תריס ונציאני

וילונות לתקרה גבוהה

וילון בד לסלון

בכל הנוגע לעיצוב פנים, לתקרה גבוהה יש משמעות מכריעה ביצירת אווירה יוקרתית, אלגנטית ושופעת טעם. אך מעבר להקשרים קונספטואליים, תקרות גבוהות עשויות לסייע בהשגת מטרות פונקציונליות חשובות. כך, הן מעניקות לחלל תחושה של פתיחות וזרימה, מגדילות את המרחב באופן ויזואלי ויוצרות תנאים מצוינים לאוורור ומיזוג. ניתן להתייחס לתקרה גבוהה בתור אלמנט דקורטיבי מרהיב וורסטילי המאפשר יצירת מגוון רב של סגנונות עיצוב. אומנם, על מנת לנצל את היתרונות הרבים של תקרות גבוהות, יש להיעזר באביזר חובה: וילונות. ואכן – כאשר מדובר בתקרה גבוהה ברוב המקרים התקנת וילונות אינה בגדר הבחירה אלא חובה של ממש. ללא וילון, תקרה גבוהה עלולה לאבד מיופייה ולהקנות לחלל אווירה של ריקנות, ניתוק וקרירות. בחירה בוילונות מתאימים לתקרות גבוהות עלולה להפוך לאתגר עיצובי לא פשוט. כדי לסייע לכם לבחור נכון ולהפיק את המקסימום היתרונות האסתטיים והפרקטיים מהתקרה הגבוהה, הנה כמה טיפים ועצות להתקנת וילונות לתקרות גבוהות.

וילון רומאי לבית

כיצד לבחור וילונות לתקרה גבוהה?

וילונות מותאמים לתקרות גבוהות אמורים להשיג מטרות דקורטיביות ופונקציונליות כאחת. עליהם להדגיש ולהעצים את הקונספט העיצובי, להשתלב בפלטת הצבעים ומרקמים של החלל, ליצור תחושה מרחבית פתוחה ונושמת, לאזן את ההרמוניה המבנית ולתת מסגרת לחלונות. על כך, מעבר לטעם האישי, הבחירה צריכה להתבסס על מספר קריטריונים, כגון האורך של הוילון, סוגי הבד והטקסטורה, צבע והדפס. כל אלה יעזרו לכם ליצור עיצוב מקורי והרמוני, בעל אמירה אישית ונוכחת בלתי מבוטלת. 

וילונות חשמליים לתקרות גבוהות

בחלל עם תקרה גבוהה, ההפעלה הידנית של וילונות עלולה להפוך להיות משימה לא פשוטה. לכן, כיום יותר ויותר מעצבים בוחרים בוילונות חשמליים כאופציה המועדפת להתאמה לתקרה גבוהה. השליטה בוילונות חשמליים נעשית בלחיצת כפתור בבקר קיר או באפליקציה לטלפון החכם. וילונות חשמליים מציעים אופן שימוש נוח בצורה יוצאת דופן ובעל שלל אופציות אוטומטיות ושליטה מלאה באור הנכנס לתוך החדר.

וילונות בד לתקרות גבוהות

תקרות גבוהות יוצרות רקע מושלם לוילונות יוקרתיים, במראה דרמטי ובולט. להשגת מראה מפואר, בחרו וילונות ארוכים, אשר נתלים מהחלק העליון של החלון ומגיעים עד לרצפה. וילונות ארוכים מעניקים לחלל תחושה של דרמה ועושר, מדגישים את הגובה ומושכים את העין כלפי מעלה. באמצעות וילונות ארוכים ניתן לאזן את ההרמוניה של החלל וליצור סגנונות פנים שונים – קלאסיים ועד מודרניים ועכשוויים, בהתאם לבד הנבחר. כך למשל, ליצירת מראה מודרני יש לבחור וילון בד נשפך ואוורירי, חלק או בעל הדפס גיאומטרי, אסימטרי או אבסטרקטי. בדים אלה מעניקים לחלל עומק ואווירה של זרימה, רוך וקלילות ומעצימים את האיכות של התאורה הטבעית. 

וילון בד חשמלי כפול יוסיף עומק לחלל עם תקרה גבוהה. השילוב בין שכבה עליונה שקופה ושכבה פנימית מבד כבד עשוי ליצור מראה מסקרן, מתוחכם ודרמטי. שילוב בין שתי שכבות אינו רק אטרקטיבי מבחינה אסתטית אלא גם פונקציונלי מכוון שהוא מאפשר לשלוט באור וליצור פרטיות בחלל.

וילונות חשמליים

וילון רומאי לתקרה גבוהה

וילון רומאי הוא אופציה מצוינת לתקרות גבוהות, הוא מעניק לחלל מראה ייחודי ואלגנטי, ומתאים למגוון רחב של חלונות. הוילון הרומאי מאפשר פתיחה חלקית של הוילון ונותן אפשרות לשליטה מלאה בהצללה ובפרטיות הנדרשת בחלל. 

וילון רומאי חשמלי נותן מענה נהדר לשליטה בוילון לתקרה גבוהה, ניתן להתאים את התנהגות הוילון לצרכים שלנו.

וילון ונציאני לתקרה גבוהה

וילון ונציאני מורכב משלבים אופקיים, ומתאים במיוחד לחללים עם תקרות גבוהות מפני שצורת הוילון שוברת את מראה החדר. וילונות ונציאנים מגיעים במגוון חומרים שונים כמו אלומניום ועץ, ניתן להתאים אותם בקלות לעיצוב של כל חלל. 

תריסי עץ חשמליים יעניקו לחלל מראה חמים וביתי, וניתן לפתוח ולסגור אותם בלחיצת כפתור.

וילון תריסי עץ למסעדה

צבעים של וילונות

בבחירת הצבע של וילונות לתקרות גבוהות חשוב להיצמד לחזון עיצובי והעדפות אישיות. כך, בעוד וילונות בגוונים שקטים ועמומים  יוצרים מראה מאופק ורגוע, גוונים מלאי צבע ושפע של הדפסים מורכבים יוסיפו לחדר תחושה תוססת, מלאת אנרגיה ושמחה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הצבע של הוילון חייב להשתלב עם פלטת הגוונים הכללית של החלל.

יש לכם שאלה על וילונות לתקרה גבוהה? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *