טיפים, וילונות, וילונות לבית

וילונות ותריסים לבית

וילונות בד

ככל שהימים מתארכים והטמפרטורה עולה יותר ויותר, הגיע הזמן שוב להעיר את פניכם ולהזריק מעט רעננות עונתית לביתכם, בין אם מדובר בווילונות ותריסים מוכנים או לפי מידה, טיפולי חלונות יכולים להפוך את הבית שלך באופן מיידי. קרא את ההצעות שלנו להלן כיצד לעדכן את הבית שלך בחודשים החמים יותר.

שמרו על קור רוח עם בטנת אפלה

על ידי בחירת רירית אפלה, תוכלו להשיג שליטה מלאה ברמת התאורה המסייעת בוויסות הטמפרטורה העולה כששמש הקיץ הבהירה מאירה. המורכבת מאיכויות תרמיות, רירית ההאפלה מועילה כל השנה. הבטנה תפורה באופן דיסקרטי בחלק האחורי ומגיעה לעתים קרובות בצבע לבן, שמנת או שחור. עובי הבטנה משמש להגנה על וילונות ותריסים על ידי שמירה על תוספות הצבעים ואיכות הבד. זה יכול ליצור מראה מלא יותר שיכול גם לשפר את המראה של וילונות ותריסים, כמו גם להוסיף תחושה של תחכום עם גימור נאה.

להבהיר עם גוונים בהירים יותר

גוונים רב-תכליתיים כמו ניטרלים ופסטלים הם תוספת נהדרת לכל סגנון פנים שכן הם יכולים להשתלב בפלטות צבע ומרקמים אחרים בצורה חלקה. לקראת סוף 2017 ראינו גידול במוצרים עם צבעים כהים יותר. כשאנחנו מתקרבים לחודשים החמים יותר, המוצרים הפופולאריים שלנו עברו לגוונים בהירים יותר וצבעים עדינים.
השתמש במראות כדי לשקף את האור – מראות הן כלי שימושי בעיצוב הבית מכמה סיבות. ראשית, הם נותנים תחושה של מרחב גדול ופתוח יותר. הם משקפים גם כל אור טבעי שנכנס לחדר. השתמש במראות גדולות עם מסגרת פשוטה ונקייה, והציב אותם באסטרטגיות בחללים שבהם ישקפו חלון או רהיטים מסביב. שנית, בחרו בווילונות עבים וכבדים עבור בהירים או שקופים יותר. אפילו וילונות בצבעים בהירים בבד כבד יכולים לגרום לחדר להיראות מעט כהה. חפשו בדים קלים בצבעים ניטרליים כמו לבן או שזוף על וילונות בכדי להכניס אור טבעי.
דרך נוספת מהירה וקלה לעדכון פנים היא באמצעות הצגת צבעים באמצעות תבניות. וילונות ותריסים רגילים בצבעים מודגשים יכולים להיות מסובכים למשיכה בגלל גודל השטח שהם היו מכסים, ולכן הגדרת הערכת יתר. טיפולי חלונות רגילים בגוונים עזים יכולים להסיח את דעת העיניים מכל השאר. שימוש בגוון צבעוני בתבנית צבעונית ניטרלית הוא דרך נהדרת להוסיף את הרוח לעיצוב ועשוי להתחבר נפלא על ידי התאמת אותו צבע לפרטי החדר האחרים.

תנו לווילונות הריקים לזרום

ידוע בשמירה על פרטיות הבית, וילונות וואל ורשתות כאחד מהווים בחירה נפלאה בחודשים החמים ביותר של הקיץ. אם אתה מעדיף לשמור על מראה מאוורר יותר ומוצא וילונות אפלה שייראו כבדים מדי, בדים בהירים אלו חיוניים ליצירת הסגנון המינימליסטי על פי המגמה. לחילופין, הם נראים נהדר גם כאשר מכפילים אותם עם וילונות מבדים סטנדרטיים. וילונות אפלה מעוצבים ודפוסי ווליום רגילים (או להפך) הם שילוב נהדר ביחד, וילונות ההאפלה לשכונות מושלמות בסוף השבוע, וקולות לשמירה על בהירות ופרטיות במהלך היום.

יש לכם שאלה על וילונות ותריסים לבית? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *