וילונות, וילונות חשמליים

וילונות גלילה למטבח

וילון רומאי בשילוב גלילה האפלה

וילונות גלילה למטבח מהווים פתרון הצללה איכותי ומעוצב במיוחד. וילונות בד המסורתיים, המוכרים והאהובים עלולים להתלכלך מאוד אם ימוקמו במטבח כיוון שהם מגיעים ממש עד השיש, ולכן יש למצוא פתרון איכותי ומתאים לחדר זה בבית.

כאן נכנסים לתמונה וילונות גלילה למטבח. וילונות מסוג זה מאפשרים לכם לקבוע את גובה פריסתם בצורה קלה במיוחד, מבלי להתפשר על הצללה איכותית ועל מראה עיצובי ומרהיב תוך השריית אווירה רגועה ונינוחה ברחבי המטבח והבית.

בשנים האחרונות, הפכו וילונות גלילה למבוקשים במיוחד בבתים בעלי עיצובים מודרניים ולא בכדי. גלו את היתרונות הרבים של וילונות גלילה למטבח במטרה להבין שגם אתם זקוקים לאחד כזה במטבח שלכם.

 

מגוון רחב של עיצובים מרהיבים

רבים האנשים המתבלבלים בין סוגי הוילונות וחושבים בטעות שוילונות גלילה הם בעלי תריסים מעץ או אלומיניום מחוזק. זוהי טעות נפוצה והאמת, זה בסדר גמור לטעות בה.

הוילונות בעלי התריסים נקראים ונציאני או פליסה (תלוי בסוג) וגם הם הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות. לעומתם, וילונות גלילה למטבח הם אינם בעלי תריסים ושלבים אלא הם מסך אחד רחב היורד מהתקרה ועד המקום בו תעצרו אותו.

וילונות גלילה למטבח עשויים ממגוון רשתות המאפשרות לראות את הנוף תוך כדי סינון יעיל של קרינת השמש. הוילונות מגיעים בצבעים שונים ומגוונים וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הצבע המתאים ביותר למטבח שלכם.

בתובל וילונות תוכלו למצוא וילונות גלילה בעיצובים מרהיבים ומיוחדים.

 

קלים לתפעול

ממש כמו וילונות מסוגים דומים כמו וילון ונציאני, וילונות הגלילה הם פשוטים וקלים לתפעול. וילונות מסוג זה מופעלים על ידי שרשרת פשוטה שכל שעליכם לעשות הוא למשוך אותה לכיוון המתאים לפי רצונכם.

וילונות הגלילה מעוצבים ומותקנים כך שיהיו צמודים אל החלון במטרה להצליל את החדר ככל האפשר בתוספת מראה נקי, אלגנטי ומסודר.

צורת ההתקנה הייחודית שלהם מאפשרת לכם להחליט היכן להתקין אותם – האם מעל מסגרת החלון או בתוכה וכאמור, קלים מאוד להתקנה ותפעול.

עמידים במיוחד

וילונות לא צריכים רק לספק ממד עיצובי לחדר ולתת צל טוב, אלא גם להיות עמידים וללוות אתכם במשך שנים קדימה. רכישה של וילונות גלילה למטבח מבטיחה שאת הוילונות הללו יהיו תלויים בבית למשך המון זמן. וילונות אלו עשויים מחומרים חזקים במיוחד ועומדים במבחן הזמן עם תחזוקה מתאימה.

מנגנוני ההפעלה

סוגים שונים של וילונות גלילה מופעלים על ידי סוגים שונים של מנגנוני הפעלה. תוכלו למצוא מנגנוני הפעלה ידניים, חשמליים או כאלו המתאימים לבית חכם.

וילונות גלילה ממונעים ניתנים לפתיחה או סגירה מרחוק באמצעות שלט אוטומציה או אפליקציה. אתה יכול לתכנת זמנים שבהם תרצה שהווילונות שלך ייפתחו ונסגרו במנגנון לבית חכם.

בחרו את מנגנון ההפעלה המתאים ביותר למטבח שלכם.

וילונות גלילה למטבח

למטבח

מחיר אטרקטיבי

וילונות הגלילה הם שכיחים במיוחד בשל הסיבות שמנינו במאמר זה בנוסף לעוד כמה וכמה יתרונות שהם מחזיקים על סוגי הוילונות האחרים.

עיצוב מרהיב, עמידות ויעילות הם חשובים אך ישנו עוד פרמטר שבטוח חשוב לכם והוא המחיר. אז תנו לנו להרגיע אתכם – המחיר הוא לא בשמיים ואף אטרקטיבי.

כמובן, שעבור איכות משלמים מעט יותר ותריסים מסוג זה לא עולים כמו תריסי בד "פשוטים" אך המחיר ביחס לתמורה הוא בהחלט נהדר.

המחיר משתנה בהתאם לסוג מנגנון ההפעלה אותו בחרתם – מנגנון הפעלה ידני יעלה פחות מאשר מנגנון הפעלה חשמלי שיעלה פחות ממנגנון הפעלה המתאים לבית חכם.

וילונות גלילה למטבח רוכשים בתובל וילונות

וילונות גלילה הם בהחלט הפתרון האיכותי והטוב ביותר עבור המטבח שלכם. אנשי המקצוע המנוסים של תובל וילונות יעזרו לכם להתאים את הוילון המושלם עבורכם, בין אם מבחינת העיצוב, הצבע, הגודל ואף מנגנון ההפעלה.

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר ובואו לסניף!

יש לכם שאלה על וילונות גלילה למטבח? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *