וילונות, וילונות לבית, טיפים

וילונות לחדרי ילדים

וילונות איכותיים לחדרי ילדים

וילונות איכותיים לחדרי ילדים הם מצרך מבוקש בקרב הורים רבים. כל הורה רוצה את הטוב ביותר עבור הילד שלו, החל מהפרטים הגדולים ועד הפרטים הקטנים ומן הסתם – וילונות לחדרי ילדים נכנסים לקטגוריה זו.

שוק הוילונות מציע מגוון רחב במיוחד של סוגי וילונות – ונציאני, זברה, חשמלי, וילון משי, וילון כותנה ועוד המון סוגים בלתי נגמרים, ולכל וילון היתרונות והחסרונות שלו. הורים רבים המבקשים לרכוש וילונות איכותיים לחדרי ילדים מחפשים לרוב וילונות שיתאימו לעיצוב החדר ומורידים למקום השני את השיקולים החשובים באמת בבחירת וילונות לחדרי ילדים.

במאמר זה, נעבור יחד איתכם על 5 השיקולים החשובים באמת בעת בחירת וילונות איכותיים לחדרי ילדים כדי שהילד שלכם יקבל את הטוב ביותר מבלי שתתפשרו על שום אספקט – לא בטיחותי ולא עיצובי.

בטיחות

הדבר החשוב ביותר ברכישת וילון חדש לחדר ילדים הוא לוודא שהוילון לא מהווה סכנה בטיחותית לילדים שלכם. במיוחד כשהילדים נמצאים בשלב שבו הם לומדים לעשות את צעדיהם הראשונים, וילון עלול להיות מסוכן עבורם.

בשלב זה, ילדים נוטים להיעזר ולאחוז בכל מה שנמצא בהישג יד ובמידה והם יצליחו להגיע אל הוילון, תהיו בטוחים שהם ימשכו גם אותו. לכן, בעת רכישת וילון חדש לחדר הילדים שלכם, וודאו שהוילון והמתלה עליו הוא תלוי הם קלי משקל אך יציבים ככל הניתן.

אספקט בטיחותי נוסף הוא קישוטים לוילון. בוילונות רבים, במיוחד וילונות לילדים, תוכלו למצוא קישוטים שונים ומגוונים. וודאו שקישוטים אלו אינם נמצאים בהישג ידם ושהם מחוברים היטב פן יפלו וילדכם יכניסם אל הפה.

גיל ומגדר

גיל ומגדר גם כן משחקים תפקיד בבחירת וילונות איכותיים לחדרי ילדים. הסיבה היא שבגילאים המוקדמים, ישנה המלצה (ולעיתים אף העדפה אישי של הילד) לרכוש וילונות בהירים וצבעוניים.

לעומת זאת, אם הילדים שלכם מתקרבים לגיל מצוות או אף עברו אותו, הם מסוגלים לבחור את הוילון החדש שלהם באופן עצמאי ולכן כדאי לתת להם לעשות זאת.

צבע

ככלל, עדיף לבחור לחדר שינה וילונות בצבעים בהירים במטרה לא להחשיך את החדר. צבעים בהירים הוכחו כמעוררי יצירתיות ומוסיפי עניין ויזואלי.

וילון בצבע לבן מתאים לכל חדר, אך גם וילונות בצבעים בהירים אחרים כמו תכלת למשל, עשויים להתאים לחדרי ילדים אך צריך להתאים את הצבע אל עיצוב החדר וגם אל הילדים.

וילונות איכותיים לחדרי ילדים

חומר

כמבוגרים, אנו נוטים לאהוב וילונות העשויים מחומרים ייחודיים ומושכים מבחינה ויזואלית. וילונות עשויים מחומר מיוחד עשויים להתאים לסלון, מטבח או חדר עבודה. ילדים, לעומת זאת, לא מתעניינים בחומרים ייחודיים ובמרקמים מורכבים בכל הנוגע לווילונות. בחירת וילונות העשויים מבדים חלקים וזורמים הם אידיאליים לחדרי ילדים בגלל הפשטות שלהם.

חסימת אור

עם כל הכבוד לצבע ולחומר, בסופו של יום, המטרה של וילונות היא לחסום את האור הנכנס אל חדרם של הילדים שלכם. וילונות איכותיים לחדרי ילדים צריכים לבצע את עבודתם נאמנה במטרה לספק לילדים שלכם את המנוחה לה הם זקוקים.

בחירה בסוג הוילון הנכון, תעזור לכם להשיג את השילוב המושלם בין כניסת אור המספיקה להארת החדר והחשכתו בעת הצורך. הוילון המושלם לכך הוא וילון שכבות המאפשר לחסום את האור ולהכניסו בכל זמן שרוצים בהסטה פשוטה אחת.

 

וילונות לחדרי ילדים יכולים להיות בחירה קשה במיוחד ולכן, אתם צריכים לרכוש ממותג איכותי שאתם יכולים לסמוך עליו.

אנשי המקצוע שלנו בתובל וילונות יובילו אתכם צעד צעד בתהליך החבירה עד מציאת ההתאמה המושלמת לחדר הילדים שלכם.

צרו איתנו קשר עוד היום ובואו לבחור ממגוון רחב של וילונות איכותיים לחדרי ילדים.

 

 

יש לכם שאלה על וילונות לחדרי ילדים? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *