וילונות, וילונות חשמליים

וילונות לחדר שינה

וילונות לחדר שינה

וילונות לחדר שינה היו נושא הוויכוח העיקרי ביני לבין אשתי המקסימה במשך תקופה ארוכה במיוחד. היא מאוד רצתה, אני התנגדתי. לא הרגשתי צורך מיוחד בהם וגם אישית, אני אוהב את אור השמש בבוקר. היא שונאת.

עד היום אני לא יודע איך היא עשתה את זה (כנראה הפעילה את הקסם היחיד שעובד עליי – שלה), אבל היא שכנעה אותי לקבל ייעוץ מתובל וילונות ולפחות לשמוע מה יש להם להגיד. האמת, השתכנעתי. האנשים שם מקצועיים במיוחד ובאמת יודעים על מה הם מדברים.

בשיחת הייעוץ השתכנעתי שאנחנו חייבים וילונות לחדר שינה וכך קרה. עכשיו, אני יכול להגיד בפה מלא – זוהי אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי.

למה? כי וילונות לחדר שינה אוצרים בתוכם יתרונות רבים. הנה 3 יתרונות מרכזיים של וילונות לחדר שינה.

 

הגברת הפרטיות

וילונות לחדר שינה הם אידיאליים לסיפוק הגנה על הפרטיות שלכם. הוספת מחסום בינכם לבין העולם החיצון מספקת לרוב תחושת הגנה ומוסיפה לביטחון הכללי שאתם מרגישים בבית שלכם וכך קרה גם לי.

בחדר השינה, בחירת וילונות בצבעים כהים תתאים לחדרי שינה מכיוון שהם מספקים פרטיות רבה יותר. בסלון אתם זקוקים למעט פחות פרטיות ולכניסה טובה יותר של אור השמש ולכן וילון שקוף עשוי לעשות יופי של עבודה בחלל זה.

לנו כן היו וילונות בסלון כיוון שבחלק זה של הבית, שהוא המרכזי ביותר כשמגיעים אורחים, הרגשתי שיש צורך בווילון בגלל הפן האסתטי. לעומת זאת, בחדר שינה, שהוא החלל הפרטי שלי, העדפתי שהוא ייראה איך שאני אוהב ועניין הפרטיות לא הפריע לי כל כך אבל עכשיו, אני בהחלט יכול להבחין בהבדל.

ויסות כניסת אור טבעי

רוב החדרים בבית שלך דורשים איזושהי ויסות אור, בין אם זה רק הפחתה שלו בסלון או חסימה מוחלטת של האור בחדר השינה. וילונות לחדר שינה יכולים להפוך את השינה שלכם לטובה ואיכותית הרבה יותר רק בשל ויסות האור.

וילונות מתאימים גם לרגעים שבהם אתם זקוקים למעט שקט, רוגע ואינטימיות, או לפעילויות המצריכות חושך כמו צפייה בסרט בטלוויזיה.

אני ישן טוב כמעט בכל מצב, לפחות כך חשבתי, אך מאז שהתקנו את הוילונות לחדר שינה, השינה שלי השתפרה פלאים. אני קם הרבה יותר ערני ורענן מאי פעם. מסתבר, שגם כשאנחנו ישנים, העיניים שלנו קולטות את אור השמש (ידעתי זאת האמת) והחשכת החדר יכולה לעזור לשינה טובה יותר גם בשעות השחר.

אסתטיות

לכל אחד יש את הטעם האישי שלו שסביבו הוא עיצב כל חדר וחדר ברחבי הבית שלו. חשוב למצוא את הווילונות הנכונים שיתאימו ויחמיאו לעיצוב המיוחד שלכם וכמובן, יפגעו לטעם הייחודי שלכם.

וילונות לחדר שינה, יכולים להתאים בצורה מעולה לעיצוב הכללי של הבית ולעיצוב הייחודי של חדר השינה בפרט.

התאימו את הצבעים למצעים שלכם, את סוג הוילון לטקסטורות אחרות שנמצאות בחדר וכדומה. כך, תשיגו אסתטיות מושלמת, בדיוק כמו שאתם אוהבים.

אנחנו בחרנו בוילונות בד לחדר השינה שלנו, פשוט כי הם מתאימים יותר לעיצוב שלנו שהוא די נקי ופשוט. אם אתם חובבי עיצוב מודרני וטכנולוגיה – ככל הנראה יותר מתאים להם וילון גלילה או תריס ונציאני חשמלי.

סיכום

וילונות באופן כללי מועילים מאוד לכל חדרי הבית אך בחדר השינה הם הופכים לחלק קריטי ביותר. הגברת הפרטיות בחדר האינטימי ביותר בבית, ויסות אור השמש לשינה טובה ואיכותית יותר וסיפוק מראה אסתטי ויפה הם רק חלק מהיתרונות הרבים של וילונות לחדר שינה.

אנחנו בחרנו בתובל וילונות לאחר שיחת ייעוץ מקצועית וכזו שיצאנו ממנה עם תמונה בהירה הרבה יותר.

אנו ממליצים לכם (לא סתם אנחנו כותבים כאן לאתר) לבחור גם בתובל וילונות, מבטיחים שלא תצטערו.

יש לכם שאלה על וילונות לחדר שינה? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *