וילונות, וילונות חיצוניים, וילונות חשמליים

וילונות חוץ

וילונות חוץ

וילונות חוץ הפכו בשנים האחרונות למוצר מבוקש יותר ויותר, זאת בשל כך שאנו מבלים זמן רב יותר בחצרות הבית שלנו. אנשים מסוימים אף הפכו את חצר הבית למין בית שני ואבזרו את החצר עם כל מה שאדם צריך – מטבח חיצוני בו אפשר למצוא מקרר ואף כיריים, פינת ישיבה מפנקת עם טלוויזיה ושמיכות, שולחן אוכל גדול ובחלק מהחצרות, גם שירותים ואפילו מקלחת.

טרנד זה התחזק כיוון שיותר ויותר אנשים יכולים להרשות לעצמם לגור בבית עם חצר, הטכנולוגיה והקדמה "מבייתות" אותנו עוד ועוד וגם כי אנשים רבים רוצים ליצור לעצמם פינה מזמינה ונוחה בחצר, ממש כמו בחלל פנים הבית. וילונות חוץ הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב החצר ויש להן יתרונות רבים – גם לחוץ וגם לפנים. אבל איך בוחרים את וילונות חוץ שיתאימו בדיוק לחצר שלכם?

בואו וגלו את המדריך המושלם לבחירה נכונה.

תכלית וילונות חוץ

במרבית החצרות, הפינה המיוחדת נמצאת ממש ביציאה מהבית או בנקודה נוחה ונעימה עם צל, בין אם טבעי – כזה המגיע מהעצים או לרוב, מפרגולה או מבנה כזה או אחר המספק אותו. לכן, ברוב המקרים תכליתם של וילונות חוץ היא לא לספק צל כמו בפנים הבית אלא היא שונה ומגוונת.

בחלק מהחצרות, בעלי החצר מעוניינים להסתיר את הפינה המיוחדת שלהם מפני שכנים חטטניים או אולי תכליתם היא לספק מגע עיצובי נוסף, לספק תחושת סגירות אך בצורה נעימה ולא קלסטרופובית ולעיתים התכלית היא כן כמו זו של הוילונות בפנים הבית – לספק צל.

כל חצר היא שונה וכל פינה היא ייחודית ולכן עליכם לחשוב היטב ולהחליט מראש מה תהייה תכליתם של הוילונות כיוון שסוגי וילונות שונים יתאימו לתכלית שונה ובמטרה לבצע את הבחירה הנכונה, עליכם לדעת מהי תכליתם של וילונות חוץ במקרה הספציפי שלכם.

התאמה וילונות חוץ

כאשר תכננתם את הפינה המיוחדת בגינה שלכם, היה בראשכם חזון לאיך תראה התוצאה הסופית ואחרי העבודה הקשה והבחירה בריהוט המתאים – אין שום סיבה שתנהגו אחרת בבחירת וילונות חוץ.

אם החלטתם ללכת על מראה קיצי ואלגנטי – בחרו וילונות חוץ שיתמזגו וישלמו את הלוק, אם החלטתם על מראה אחר – בחרו את הוילונות המתאימים.

וילונות חוץ הם ממש כמו וילונות פנים ואין שום סיבה להתפשר בבחירתכם.

הנה כמה עקרונות בסיסיים שיעזרו לכם לבחור את הוילונות המתאימים ביותר:

צבעים

ניטרליים: עם צבעים עדינים, הוילונות מוסיפים רכות לחלל החיצוני שלכם מבלי למשוך תשומת לב. בחרו בצבע כהה יותר אם המטרה היא למנוע את כניסתו של אור השמש, או בחרו בצבע עז כדי לתת לאור הטבעי להיכנס פנימה באופן מיוחד.

פסים או צבעים נועזים: בחירה בצבעים אלו תספק רובד נוסף מיוחד לחלל הייחודי שלכם בכך שהצבעים הללו, הלא שגרתיים לחוץ, ימשכו את העין בצורה נעימה וכיפית.

הדפסים פרחוניים: אתם לא חייבים לבחור בהדפסים פרחוניים בלבד אלא בכל הדפס אחר אם זהו רצונכם, אך הדפסים פרחוניים יכולים להכניס אל החצר אל החלל שלכם להדגיש עוד יותר את היותו חלל חיצוני.

סוגים

וילון בד: הוילון הפשוט והמוכר נותן מראה עדין, רגוע ואלגנטי. מתאים יותר כתוספת של ממד עיצובי ונראות.

וילון גלילה: סוג הוילון הטוב ביותר לפי דעתנו! הפתרון האולטימטיבי עבור סגירת מרפסות וחללים חיצוניים באמצעות בדי גלילה רשת אשר מותאמים לתנאים חיצוניים. וילונות גלילה חיצוניים מגיעים עם מנגנונים מתקדמים ובדים מיוחדים אשר עמידים לרוחות עד 90 קמ״ש ומגיעים במגוון ענק של צבעים לבחירה.

וילון ונציאני: וילון זה המאופיין בסגירה הרמטית יותר הוא הפתרון המושלם לכאלו המבקשים לשלוט בכמות האור הנכנסת לחלל החיצוני שלהם. קל להתקנה, עמיד ואמין במיוחד.

 

לסיכום

וילונות חוץ הם אלמנט המהווה ערך מוסף בפינת הישיבה המיוחדת שלכם ויש דרך לבחור אותם.

וודאו שאתם יודעים מהי התכלית שלהם – בין אם הצללה, ממד עיצובי או כל מטרה אחרת והתאימו את סוג הוילון ואת צבעו לחלל החיצוני שלכם במטרה לקבל את המראה המושלם.

בחרו בין וילון בד, וילון גלילה המומלץ על ידינו או וילון ונציאני, בחרו את הצבע המתאים שיספק לכם ממד עיצובי ייחודי והתחילו ליהנות מהמקום המושלם שלכם.

 

שאלות ותשובות על וילונות חוץ.

  1. קובי הגיב:

    שלום ,וילון לפרגולה קל לתליה נגד שמש אפשרות דוחה מים.
    270ס"מ על 390ס"מ.
    לולאות להשחלה למעלה,3למטה.
    האם זמין ומחיר .תודה

    1. tuvalnet הגיב:

      שלום קובי, נציגינו יחזרו אלייך בהקדם.

יש לכם שאלה על וילונות חוץ? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *