וילונות, וילונות חשמליים, וילונות לבית

וילונות למטבח

וילונות למטבח

וילונות למטבח נבחרים לעיתים קרובות לפי החיבור לצד הפונקציונלי של חלל זה ולעיתים הפן העיצובי והאסתטי מוזנח מעט. המטבח הוא הלב של הבית, ועל כן, עליו להיות מסודר ואסתטי ובחירת הווילונות המתאימים יכולה בהחלט לעשות את השינוי בפן זה.

למרות זאת, אין שום סיבה לא לשלב בין שני הפרמטרים – העיצובי והפונקציונלי, בבחירת וילונות למטבח כדי לקבל את הטוב משני העולמות ולספק למטבח שלכם את המראה המושלם בשילוב התאמה מדויקת לצרכים שלכם.

המטבח זקוק לווילונות משלוש סיבות עיקריות – הוספת משיכה אסתטית, הגברת הפרטיות וסינון האור הטבעי הנכנס למטבח. מיד נעבור על כל סיבה וסיבה כדי שתוכלו להבין כיצד לבחור את הוילונות המתאימים ביותר למטבח הייחודי שלכם.

משיכה אסתטית

בזמן בחירת וילונות למטבח עליכם לדעת בדיוק כיצד הם עתידים להשתלב בנראות הכללית של הבית בכלל ושל המטבח בפרט. בחירת הצבע הנכון, האורך הנכון וכמובן – סגנון הוילון הנכון, יעשו הבדל אדיר מבחינת הנראות של המטבח שלכם ויכולה בשנייה אחת לקחת את עיצוב הבית שלכם לשלב הבא.

סוג הוילון – וילונות בד, וילונות גלילה, תריס ונציאני, וילון זברה ועוד. ישנם המון סוגי וילונות המתאימים למטבח שלכם וכל שעליכם לעשות הוא לדעת בדיוק מה אתם רוצים ומהו הסגנון המתאים למטבח שלכם. אנו ממליצים על וילונות המשלבים תריסים הניתנים להזזה וכיוונון כמו למשל וילון ונציאני או וילון זברה. וילונות אלו יספקו מראה אסתטי ומודרני בשילוב סינון האור הנכנס מבחוץ.

צבע – במידה והמטבח שלכם בהיר, ניתן לשלב וילון בהיר שייראה טבעי ויזרום בצורה מושלמת עם העיצוב של המטבח. מצד שני גם צבע וילון כהה יכול להתאים מאוד כדי לתת קונטרסט לבהירות של המטבח ולהכניס שבירה עיצובית כלשהי. בנוסף, וילונות כהים יעשו עבודה טובה יותר בסינון קרני השמש המגיעות מבחוץ.

אורך – קריטי יותר אם החלטתם ללכת על וילונות בד רגילים כיוון שרוב סוגי הוילונות כיום יכולים להתכוונן באורכם לפי רצונכם. האמת, פרמטר זה תלוי גם במיקומו של חלון המטבח. אם החלון נמצא ממש מעל השיש, אתם זקוקים לווילון די קצר, אך אם הוא נמצא באזור פתוח יחסית, באזור המזווה למשל, וילון ארוך המלטף את הרצפה יספק אשליה של תקרה גבוהה.

הגברת הפרטיות

הסיבה השנייה שבגינה המטבח שלכם זקוק לוילונות הוא שמירה על הפרטיות שלכם.

כפי שציינו כבר קודם, המטבח הוא הלב של הבית ואתם מבלים בו זמן לא מבוטל – מבשלים, אוכלים, מדברים וגם קצת משתטים. עם כל הכבוד לשכנים ולעוברים והשבים ברחוב, לא כולם צריכים לראות את הדברים שקורים שם. אולי אתם רוצים לשמור על המתכון המיוחד של סבתא, אולי אתם רוצים לנהל שיחה בלי שאף אחד ישמע או יראה, או שסתם בא לכם לרקוד בצורה טיפשית מבלי למצוא את עצמכם מובכים ברחבי האינטרנט.

הפרטיות שלכם היא חשובה והתקנת וילונות למטבח מוסיף ממד גדול פרטיות. למרות זאת, הגברת הפרטיות לא אומרת שאתם צריכים להתפשר על כמות האור הטבעי הנכנסת אל המטבח או על אסתטיות – בחירה נכונה של וילונות בעלי שלבים מתכווננים יכולה לספק פרטיות בצורה נהדרת אך עדיין לוודא שהאור הטבעי אכן נכנס אל החדר.

סינון האור הטבעי

סינון האור הטבעי הוא תפקידם העיקרי של וילונות למטבח. בחירת הוילון המתאים תעזור לכם לווסת בצורה המתאימה לכם את כניסתו של אור השמש אל המטבח שלכם.

וילונות בד תלויים בצבעם לוויסות האור (וילונות בד בהירים יווסתו בצורה פחות טובה מאשר וילונות בד כהים) אך ויסות האור הטבעי המגיע מבחוץ בוילונות בעלי תריסים כמו וילון ונציאני או וילון זברה, נקבע על ידכם.

וילונות אלו נשלטים בידי חוט, ידית או חשמל ואתם קובעים את מיקומם וזוויתם כך שאתם בעצם קובעים כמה אור טבעי ייכנס אל המטבח שלכם.

לסיכום

וילונות למטבח הם לא רק פונקציונליים אלא גם עיצוביים ואסתטיים.

בחרו את הצבע המתאים, את האורך המתאים וכמובן, את סוג הוילון המתאים למטבח שלכם ותהנו מפרטיות מוחלטת ומוויסות נכון יותר של האור הטבעי המגיע מבחוץ.

אם אתם עדיין לא יודעים בדיוק מהו סוג הוילון המתאים למטבח שלכם, השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם לשיחת ייעוץ חינם.

 

יש לכם שאלה על וילונות למטבח? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *