וילונות, וילונות חשמליים, טיפים

וילונות מודרניים לחדר שינה

וילונות מודרניים לחדר השינה

וילונות מודרניים לחדר שינה מוסיפים טאצ' מיוחד לחדר האינטימי שלכם. חדר השינה הוא קודש הקודשים של כל אדם ובשל כך, כל אחד רוצה שהחדר המיוחד הזה יהיה מעוצב בטוב טעם, באווירה רגועה וייחודית לכם, באופן המשקף אתכם בצורה הטובה ביותר עם נגיעות קלאסיות ומודרניות בו זמנית.

וילונות חוסמים כניסת אור לחדר כך שתוכלו לישון בצורה נוחה אך בהסטה אחת פשוטה, כל האור שבחוץ יכול להיכנס אל חדר השינה שלכם ולהאיר אותו. וילונות מודרניים לחדר שינה, מספקים פתרונות הצללה ייחודיים, חדשניים ולא פחות חשוב – פשוטים, כדי שאתם תוכלו להצליל את החדר, או להכניס אליו אור מתי שרק תרצו, לעיתים אפילו מבלי שתצטרכו לקום מהמיטה.

למרות זאת, ישנם מספר דברים חשובים שכדאי להכיר טרם בחירת וילונות לחדר שינה ואנו כאן כדי לספק לכם את הידע הנדרש כדי שאתם תוכלו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם. גלו 4 טיפים חשובים לבחירה נכונה של וילונות מודרניים לחדר שינה.

הסיבה לרכישת הוילונות

קביעת הסיבה לרכישת הוילונות היא הצעד הראשון בדרך לרכישה נכונה ומושכלת. האם אתם רוצים לחסום את כניסת האור? או אולי לחסום את הנוף הלא כל כך יפה שנשקף מחלון חדר השינה שלכם?

תכליתם של וילונות יכולה להיות גם עיצובית. וילונות מוסיפים ממד מעט שונה לחדר השינה שלכם. הם יכולים להציג אשליה של חדר שינה גדול יותר, לגרום לתקרה להיראות גבוהה יותר וכדומה.

רק לאחר שתהיו בטוחים מה תפקידו של הוילון בחדר השינה, תוכלו לעבור לשלב הבא.

איך לבחור סגנון וילונות

אין נוסחה ברורה ויחידה לבחירת סגנון וילונות אלא הכל נקבע על פי הצורך והטעם האישי שלכם.

יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות וזו ההזדמנות שלכם להוסיף קצת צבע או טקסטורה עיצובית לחדר השינה שלכם. מגע אחד קטן יכול להוסיף הרבה ממד לחלל. סגנון העיצוב האישי שלכם יעזור לקבוע את הבד הנבחר. אפילו החומר הפשוט והבנאלי ביותר יכול להפוך למודרני, רשמי ומרהיב אם הוא מעוצב בצורה הנכונה.

בחירה של וילונות מודרניים לחדר השינה אומנם תלויה בסוג הוילון שתבחרו אך כל וילון, עם מעט מחשבה יצירתית ובעיצוב הנכון, יכול לעשות את העבודה.

כמה גבוה לתלות את הווילונות

וילונות שונים הם בעלי תכלית שונה, וגובה תליית הוילונות תלוי גם הוא בתכליתו של הוילון.

תליית וילונות בצמוד לתקרה, מספקת אשליה של חדר גדול יותר ותקרה גבוהה יותר. זה גם גורם לחלונות שלכם להיראות מפוארים יותר.

וילונות קצרים הם מעט יותר בעייתיים כיוון שוילונות מסוג זה תלויים בחלון עצמו. אם יש לכם חלון קטן, כמו בחדר האמבטיה, הוילון צריך לכסות את החלון במדויק ככל האפשר כדי לספק את ההצללה הנחוצה מבלי להפריע. תאמינו לנו, אתם לא רוצים וילון ארוך בחדר האמבטיה.

איך לנקות את הוילונות שלכם

וילונות מודרניים לחדר השינה סופגים אבק עם הזמן, ממש כמו השידה, המדף או כל פריט ריהוט אחר בחדר השינה. לכן, חשוב מאוד לדעת איך לנקות את הוילונות שלכם.

אם למשל בחרתם בוילון מסוג סי סאן או מסוג פליסה/דואט, תוכלו לנקות אותו ממש כמו שלבים של תריס, עם מטלית לחה או מגבון. וילונות בד לעומת זאת הם מעט יותר בעייתיים ורצוי לרכוש וילונות בד הניתנים לכיבוס במכונת הכביסה.

קראו את המאמר שלנו על איך מכבסים וילונות.

וילונות מודרניים לחדר השינה קונים בתובל וילונות

תובל וילונות מציעים לכם מבחר רחב ומיוחד של וילונות מודרניים לחדר השינה המתאימים למגוון רחב של מטרות – הצללת החדר, חסימת נוף או כל תכלית אחרת.

היכנסו אל קטלוג המוצרים שלנו, בחרו את הוילון המתאים ביותר לחדר השינה שלכם וקבלו הצעה אטרקטיבית.

רוצים לקרוא על הטרנדים העיצוביים החדשים בעולם הוילונות? לחצו כאן.

יש לכם שאלה על וילונות מודרניים לחדר שינה? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *