טיפים, וילונות, וילונות לבית

וילונות לחדר השינה

וילון רומאי

מחפש כמה רעיונות לווילון לחדר שינה? ובכן מכיוון ששנת לילה טובה כל כך חשובה, זה הגיוני להבטיח כשאתם מעצבים את חדר השינה שלכם כי טיפולי החלונות מקבלים מעט מחשבה. הטיפול בחלונות האהוב עלינו לחדר שינה? וילונות. הרכות פשוט עובדת הכי טוב בחדרים המיועדים ללינה.

1. מהו החומר הטוב ביותר עבור ארונות השינה?

בחירת בדים היא המפתח כאשר מחפשים רעיונות וילונות לחדר שינה. אפשרויות קלילות ואווריריות נראות מקסימות ויכולות לספק פרטיות, אך אינן יעילות אם תרצו לישון בחושך מוחלט, ובמקרה זה וילונות ההאפלה של חדר השינה עשויים להיות בחירה טובה יותר. בדים כבדים יותר כמו כותנה עבות, מצעי סלעים וקטיפות עשירות, במיוחד אם מרופדים בבד אפל, ישאירו את האור במפרץ.

2. אמצעים מוכנים או מיועדים למדידה?

אתה יכול לקנות וילונות מוכנים או לפי מידה. מוכנים נוטים להיות זולים יותר, ולא תצטרכו לחכות לייצורם, אך יכול להיות קשה יותר למצוא אפשרויות להתאמה לחלונות מסוימים, ובמקרה כזה תצטרכו להתמודד עם וילונות. אם אתה קונה וילונות לפי מידה תקבל בדיוק את מה שאתה רוצה ובעוד זה נוטה להגיע לפרמיה, ישנם כמה מותגים מעולים המציעים כעת את השירות במחירים נוחים במיוחד. אנו ממליצים לבקש תחילה דגימות מבד אם אתה לוקח מסלול זה.

3. מה גודל הכניסה לחלונות השינה שלך?

כאשר אתם בוחרים וילונות לחדר שינה, יש לקחת בחשבון את צורת החלון שלכם כמו גם את גודלו, אך קחו בחשבון גם את גודל החדר, שכן וילונות מגושמים מדי יגרמו לו להרגיש קטן יותר. אם יש לך חלון מפרץ, הווילונות יצטרכו להיות קצת יותר רחבים כדי להתאים את כל הדרך, ואם יש לך חלונות גבוהים, אל תשכח למדוד את האורך ולבחור וילונות לפחות כמה סנטימטרים ארוכים יותר מהחלון עצמו. קחו בחשבון שהווילונות באורך הרצפה הווילונות נראים רגועים יותר אך גם מפוארים יותר מאלו שרק מרפרפים על הרצפה.

4. מה משיג עיצוב עליון לחדר השינה שלך?

רעיונות וילון לחדר שינה צריכים לכלול גם את העיצוב העליון של הווילון. וילונות קפל בעיפרון מגיעים עם ווים קטנים, שלמרות שהם מעט מתסכלים להידוק במקומם, מאפשרים וילון מסודר ואחיד לרוחב החלון, בנוסף הם התאמה מהסוג הטוב ביותר בכדי לשמור על אור שלא יחלחל בחלקו העליון של הווילון. אם יש לכם מעקה וילון, תוכלו לבחור ללכת לווילונות עם לולאות קלות הרבה יותר לתלות, אך חייבים להיות באורך הנכון כדי להימנע מכיסי אור המופיעים בראש החלון, או לשלב עם תריסים.

5. ארונות בגינה מעוטרים או מפונקים?

אם חדר השינה שלך די פשוט, דפוסים וצבעים מודגשים יכולים להוסיף עניין ואופי לחדר; אם יש לך מצעים או טפטים בדוגמת בהיר, וילונות רגילים יהיו בחירה מרגיעה. זכור, גם שמוטיבים גדולים נוטים להיראות עכשוויים יותר, קטנים יותר מסורתיים.

וילון בד

6. שכבות אריג לרעיון ארון שינה בחדר שינה שונה

למה ללכת על מראה וילון שכבתי? פעולה זו תיצור תחושה של יוקרה, גם אם לא הוצאת הון על הווילונות והתריסים. בחרו בשני סוגים של וילון, אחד מוצק ואחד סרטי, ותלו אותם על מוטות נפרדים או כפולים. התוצאה היא מראה יפה המסנן את האור ומציע פרטיות כמו גם צבע עדין.

7. צור מראה רגוע עם חומרי גוון בהירים

חדרי שינה הם המקום האולטימטיבי להתרווח בו, לכן בחרו רעיונות לווילון לחדר שינה עם מרקמים וצבעים שיעזרו ליצור אווירה רגועה. אל תתרחק מבדים צפים או צבעים בהירים – אם ברצונך לחסום אור אתה יכול לשדך אותם עם בטנה העשויה מבד כבד או שחור השחור בגוון בהיר.

8. חיבוק דפוס בחלל הבד בחדר השינה

טקסטיל מעניק לך את ההזדמנות המושלמת להוסיף הדפס מודגש, הפתרון המושלם לכל מי שרוצה להזרים קצת עניין לחדר רגיל בשכירות. מצא סט וילונות בהיר בצבע או בדפוס המועדף עליך ובחר את הצבעים עם שאר האביזרים שלך.

יש לכם שאלה על וילונות לחדר השינה? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *