וילונות, וילונות לבית, טיפים

מדידת וילונות

וילון בד

טיפולי חלונות הם בין החלקים החשובים ביותר בכל פרויקט לקישוט הבית. הם אולי לא הדברים הראשונים שעולים בראש כשאתה מחליט להתחיל פרויקט, אבל כשהם נעדרים אתה שם לב שמשהו חסר, וכשסיימו נכון הם יכולים להפוך חדר. אף על פי שלעתים נדירות תתכנן סביבם חדר שלם, חלוקי החלונות הנכונים הם נגיעה חשובה שיכולה ליצור רמות עיצוב חדשות בחלל שלא ניתן להגיע אליו בדרך אחרת. לרוב, כשמדובר בקישוט החלונות אנו נוטים לחשוב במונחים של וילונות או תריסים. אבל אם נגיע מעט רחוק יותר אל תוך היסטוריית העיצוב, אנו מוצאים יתרונות – האפשרות השלישית בתחום ההלבשה לחלונות שעושה גם פרויקט DIY יפה ומהנה.

מהו ערך לחלונות?

חלונות חלון הם טיפולים המכסים את חלקו העליון של החלון. הם היו פופולריים מאז הרנסנס וראו נקודת שיא בשימושם באנגליה הוויקטוריאנית. כתכונה עיצובית, האזורים מגיעים במגוון סגנונות ויכולים להיות כל דבר שתרצו שיהיו, תוך הוספת צבע, דפוסים ואפילו טקסטורה לתכנית העיצוב הכוללת של החדר שלכם. ישנם מקומות רבים למצוא איזונים למכירה שתוכלו להכניס לביתכם, אך הדרך הטובה ביותר להשיג את המראה הרצוי לכם היא להפוך אותה בעצמכם. אתה יכול ליצור איזון חלונות די בקלות, אפילו אם אתה לא תופר. להלן הוראות שלב אחר שלב להכנת איזון חלון, עם ובלי תפירה.

מה אתה צריך:

בד
מדידת סרט
מכונת תפירה או אקדח דבק
חוט

הנה כיצד:

מדוד את רוחב החלון.
קבע את האורך הרצוי של האיזון, החל ממוט הווילון. זה צריך להיות בעומק של 15 סנטימטרים, אבל זה יכול להיות ארוך יותר אם יש לך חלון רחב במיוחד.
הנח את הבד על משטח ישר, כאשר חזית החומר פונה כלפי מטה. מדוד את הרוחב הרצוי של האיזון על הבד. ניתן לתלות איזון ישר על מוט, או לאסוף אותו. איזון ישר צריך להיות רחב לפחות כמו המרחק בין הקצוות החיצוניים של הווילונות. למראה שנאסף, מדדו פי 2 וחצי מרוחב החלון עבור בדים קלים עד בינוניים. מודדים פי שלושה עד ארבע רוחב עבור בדים מוחלטים. סביר להניח שתזדקק ליותר מפאנל valance אחד.
הוסף רוחב של 2 אינץ 'לרוחב כל לוח הערכיות עבור הברכיים. גזירה.
מדוד את העומק הרצוי של הערכיות על הבד. כפול המדידה; בסופו של דבר הבד יהיה מקופל לשניים. הוסף 2 אינץ 'למורדות. גזירה.
כשאתה שומר על הבד כלפי מטה, מודד שולי 1 ס"מ מכל צד של החומר ומניחים סיכות ישר לאורך החומר.
תפרים את המכפלת משני הצדדים בעזרת מכונת התפירה. הסר את הסיכות. לחלופין, השתמשו בקלטת ברזל או ברובה דבק כדי לאטום את המכפלת.
הפוך את הבד כך שהצדדים המכוסים פונים כלפי מטה. מקפלים את החלק התחתון של הבד למעלה כך שכל קצוות הבד ייפגשו.
מודדים מכפלת 1 אינץ 'מלמעלה ומהסיכה. תפרים את המכפלת עם מכונת התפירה. לחלופין, השתמשו בקלטת הברזל או באקדח הדבק כדי לאטום את המכפלת.
הפוך את הבד בצד ימין החוצה. כל האמות צריכות להיות בפנים.
מדדו 1 1/2 סנטימטרים מהקו שרק תפרתם. זה המקום אליו מוט וילון בגודל הסטנדרטי. אם מניחים על מוט עבה יותר, הגדילו את הגודל בהתאם.
הצמד לרוחב ולתפור. לחלופין, השתמש בקלטת הברזל או באקדח הדבק.
החלק את המוט ותלה.
לחלופין, מלא את העריסה בנייר עיתון או רקמות כדי לתת לו מראה נפוח, ותלה.

יש לכם שאלה על מדידת וילונות? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *