טיפים, וילונות, וילונות לבית

עיצוב הבית – וילונות

וילונות לבית

הנושא של התאמת וילונות מתאימים לעיצוב שלכם שאתם רוצים לביתכם גורם ללא מעט כאבי ראש בקרב הרבה אנשים וזה עשוי להיראות כמו החלטה של ​​מה בכך, אך כשאתם מחשיבים את ההוצאה העצומה של טיפולי חלונות, זה גורם למעט מתח וכעסים אצל בעלי בתים רבים. זה יסביר מדוע זה אחד הנושאים החשובים והפופולאריים ביותר בעיצוב הבית וברשימת השאלות שאני מקבל הרבה. אז בטח אתם שואלים את עצמכם איך בדיוק אתם מחליטים לבחור את הווילונות שלכם המתאימים לביתכם?

יש למעשה שלוש דרכים ללכת:

1. התאם את הקירות שלך בבית
בחר את הגוון הדומה לקירות שלך. אפשרות זו היא הפחות פולשנית מבחינה ויזואלית, כך שהיא עובדת בצורה טובה כשאתה אוהב לחלוטין את צבע הקיר שלך, כשיש לך הרבה אלמנטים חזותיים מתחרים בחדר שאתה לא רוצה לבמה, או אם אתה רק רוצה שקט, מונוכרומטי. הסתכל בעיצוב שלך. נראה כי אפשרות זו היא שהכי מתעלמת מכיוון שהרעיון להתאים את צבע הקיר שלך עשוי להיתקל כ"תואם-מתאים "מדי, אך כאשר נעשה זאת נכון, זהו פתרון מושלם ואלגנטי. החיסרון של גישה זו הוא שאם תחליט לצבוע מחדש את הקירות של הבית שלך בהמשך, יתכן שתצטרך להחליף את הווילונות שלך כדי שיהיו תואמים לצבע.

2. תוספות ניטראליות
בחר צבע מודפס או בצבע אחיד בלוח ניטרלי שיהיה מספיק תכליתי כדי לעבוד עם מגוון צבעי קיר שונים. זו הגישה הפופולרית ביותר שיש, שמסבירה מדוע וילונות בצבע בז' נפוצים כל כך בקרב כולם. זה בהחלט ההימור הבטוח והמתאים ביותר, וכנראה גם הזול והחסכוני ביותר בכך שתוכלו למצוא מגוון אפשרויות מוכנות במחיר סביר ומתאים בשבילכם. אמנם זה לא מראה חלק כמו תואם את צבע הקיר שלך, אבל זה עדיין בחירה מושכת את העין מאוד כשאתה רוצה להשאיר את האפשרויות שלך פתוחות. החיסרון הוא שהמראה הזה יכול להיתקל כתפל. אתה יכול לקזז את זה על ידי הוספת קישוטים פשוטים למסגרות שלך באמצעות חוטי סרט או פרטים שצוירו ביד.

וילון בד לסלון

3. קונטרסט חזק
הגישה האחרונה והנועזת ביותר היא להשתמש בתבנית או בצבע בהיר כדי להנגיד את הקירות שלך. זה בהחלט נותן את ההצהרה החזותית הגדולה ביותר כך שהוא עובד בצורה טוב בחללים קטנים יותר בבית שבהם אתה רק צריך וילון אחד או שניים כדי לשמש כמרכז. תרצה לשמור גישה זו עבור תבנית או צבע שאתה באמת אוהב ויכול לחיות איתם יום יום.
עדיין לא בטוח באיזו אפשרות להמשיך? איזה חדר אתה מקווה לעשות? כמה משקל חזותי אתה רוצה לתת לווילונות? כמה מהתקציב שלך אתה מוכן להקדיש להם? התשובות לשאלות הללו יחד עם שלוש הקטגוריות שלמעלה צריכות לעזור לכם בהקלת הבחירה שלכם לווילונות התואמים שלך בבית.

יש לכם שאלה על עיצוב הבית – וילונות? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *