טיפים, וילונות, וילונות לבית, וילונות למשרד

בטנת הוילון

וילון רומאי לבית

בטנה לא רק מספקת יתרונות פונקציונליים לחלונות שלך, אלא היא גם יכולה להוסיף מלאות לווילונות שלך כדי לעזור להם להיתקע טוב יותר. עם שכבת הגנה נוספת, הווילונות שלך יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויסייעו במניעת דהיית הצבעים לשמירה על מראה נקי ופריך, שכן הבטנה יכולה להגן על הבד מפני אבק ואור שמש ישיר. בהתאם לסוג הבטנה, הוא יכול לספק רמות וסוגי בידוד שונים.

בטנה רגילה – פוליקוטון

פוליקוטון הוא תערובת של כותנה ופוליאסטר. חומר זה מיוצר באופן שמביא את המיטב משני הסיבים. הכותנה עמידה יותר בפני חום בהשוואה לסיבים מעשה ידי אדם, המהווה גורם חשוב לעמידות מכיוון שאור שמש ישיר יכול לפגוע בבד. מכיוון שמדובר בחומר טבעי, הוא מאפשר לאוויר לעבור, ולכן וילונות העשויים 100% כותנה מתאימים למזג אוויר חם יותר, או מטבחים כדי שהווילונות לא יספגו את ריחות הבישול יותר מדי.
אף על פי שהכותנה היא מעולה הכותנה הטהורה יכולה להתקמט בקלות ועלולה להתכווץ לאחר הכביסה. אם לא מטפלים בעיכוב אש, הכותנה יכולה להישרף בקלות בעוד פוליאסטר פשוט נמס. פוליאסטר מעולים בשמירה על צבעם והם שומרים היטב על צורתם, כלומר זה לא מתקמט בקלות. החיסרון של הפוליאסטר הוא שקשה להסיר את הכתמים. יחד עם היתרונות של שני החומרים, פוליקוטון הוא חומר חזק שפחות נוטה לקמטים ויכול לבודד היטב. בטנה מסוג זה מושלמת לכל חלון שכן היא יכולה לענות על מרבית הצרכים.

בטנת אפלה ואפלולית

עם שכבה נוספת של ציפוי נוסף, בטנת ההאפלה יכולה לחסום את אור השמש. הוא משמש בדרך כלל בחדרי שינה כך שלא תפריע לכם לאור השמש. בהשוואה לרירית הרגילה, בטנת ההאפלה עשויה מחומר עבה יותר, מה שאומר שהם יכולים לעזור בבידוד תרמי והפחתת רעשים. כמה יתרונות של בטנת ההאפלה כוללים:

 • שליטה אולטימטיבית על האור בחדר.
• הפחיתו את רמת רעשי הרחוב שנכנסים לחדר – מושלמת לעזור לילדיכם לישון.
• פרטיות מלאה.
• שמור על חום בחודשי החורף.
• הרחק את החום בחודשי הקיץ.
• שינה ללא הפרעה – מבריק לעובדי משמרת לילה.

בטנה תרמית

הוספת בטנה תרמית לווילונות או לתריסים שלך היא דרך נהדרת לחסוך בחשבונות אנרגיה מכיוון שהיא יכולה לשמור על חום בחדר במהלך מזג האוויר הקר יותר. הם יכולים גם לחסום את כניסת החום במהלך מזג האוויר החם יותר. סגנון בטנה זה נהדר לשמירה על החדר שלך בטמפרטורה נוחה לאורך כל העונות. יש להם גם את היתרונות הנוספים של הפחתת רעש והפחתת רעשים.

שילוב ערובה

שילוב מלוכד עשוי מיחידת וילון סטנדרטית יחד עם גיזת כותנה ופוליאסטר. זה מושלם למתן וילונות מראה עבה יותר וזה נהדר ליעילות אנרגטית, תוך שמירה על החום והקור בחוץ. בטנה מסוג זה משלבת את היתרונות של בטנה שונה תוך הוספת נפח ליצירת מראה יוקרתי. כשמשתמשים בבדים בצד הדק יותר לחלונות גדולים יותר, כדאי להשתמש בטנה עבה כמו רירית מודבקת ליצירת גימור איכותי להפגנת אומנות טובה.

יש לכם שאלה על בטנת הוילון? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *