וילונות, וילונות חשמליים, וילונות לבית

וילון זברה למטבח

וילון זברה למטבח

הוילון המושלם למטבח

עיצוב המטבח הביתי הוא תהליך ממושך שדורש תשומת לב לפרטים רבים: צבע השיש, מספר הארונות, מיקום הכיריים, סוג התאורה, פינת האוכל ועוד. לפעמים, הטביעה בכל הדקויות עשויה לגרום לכם לשכוח מאחד המוצרים המשמעותיים ביותר בחלל המטבח – החלון. על פי רוב, חלון המטבח הוא גדול ממדים ומספק תאורה טבעית לחלל רחב ידיים של עבודה ומגורים. התאמה אישית של הוילון לחלון המשמעותי הזה תבטיח את הפרקטיות ואת הנראות של המטבח שלכם.

וילון זברה במטבח

התכונות של וילונות זברה

וילון הזברה הוא טרנד פופולרי מאוד בישראל ומחוצה לה. זהו פורמט ייחודי של וילון גלילה אנכי, הנקרא כך משום שהוא מורכב משני סוגי פאנלים שמשתלבים בתבנית של פסים. אחת השכבות של הווילון היא רשתית והאחרת אטומה לחלוטין, כאשר השליטה במידת החפיפה בין השתיים נתונה באופן מלא בידיכם.

הקונספט המיוחד הזה מאפשר ויסות מדויק של כמות האור הנכנס מבעד לחלון. במאמץ מועט ביותר ובשניות בודדות, תוכלו לשנות את אווירת החדר מתאורה מלאה להצללה חלקית ועד להחשכה מוחלטת.

מלבד האפקטיביות שלו כפתרון הצללה, וילון זברה יעיל מאוד מבחינה אנרגטית. הוא חוסך בהוצאות החשמל באמצעות צמצום כניסת החום פנימה בקיץ ודליפת החום החוצה בחורף, כך שהוא מפחית את העומס המוטל על מערכת מיזוג אוויר. בדרך זו, הווילון משלב באופן הרמוני בין אלגנטיות ליעילות.

וילון זברה במטבח הביתי

וילון זברה יכול להשתלב גם בסביבה המשרדית ובפרט בחדרי ישיבות בעלי אוריינטציה הייטקיסטית, אבל את תרומתו הגדולה ביותר הוא מעניק למטבח הביתי. יכולת השליטה בגובה שלו מאפשרת לכם להרחיק את השוליים מאש הכיריים או מהשיש המלוכלך, כך שהוילון לא יספוג שמן, אדים או ריח תבשילים. וילון זברה PVC נוצר מיוחד למטבחים ניתן לניקוי בקלות עם מגוון חומרים והוא חסין אש, בכך הוא שונה מאוד מוילון בד, שיכול להתעופף ברוח להתלכלך או להתלקח..

התקנת וילון למטבח תאפשר סינון של קרינת השמש ומניעת סינוור בשעת הבישול או שטיפת הכלים, לכל אורך שעות היממה. התכונה הזו נעשית מרכזית במטבחים שהחלון שלהם פונה לכיוון המאופיין בשעות רבות של שמש. בנוסף, וילון זברה מספק עמידות ארוכת טווח ומחזיק מעמד זמן רב במטבח מאשר וילונות אחרים, שהם פחות עמידים בפני קרינת השמש והלחות העולה מהסירים.

למרות הכינוי שלו, וילון זברה לא מגיע רק שחור ולבן אלא בכל גוון שניתן להעלות על הדעת. מנעד הצבעים והטקסטורות מאפשר לכם להתאים במדויק את הוילון למשטח השיש ולעיצוב המטבח, בין אם בחרתם בעיצוב וינטג' או מודרני בצבעים לבנים או צבעונים. ההעדפות הפופולריות הן גווני עץ למטבח הכפרי, גווני שחור לסביבה עתידנית גווני שמנת לאווירה ביתית רגועה. מעבר לצבע, אתם יכולים להתאים את רוחב הפסים לצרכים שלכם ולבחור בין בדי האפלה לבדי הצללה.

וילון למטבח - זברה

התקנת וילון זברה חשמלי במטבח

וילון זברה נוח לתפעול ואינו דורש מכם למתוח את היד כדי להזיז אותו. אך אם אתם מעוניינים בנוחות מרבית, תוכלו להמיר את המנגנון הידני במנוע חשמלי, ליצירת וילון רב תכליתי המספק גם פרטיות וגם סטייל.

וילון זברה חשמלי מעניק לכם שליטה במידת החפיפה של הפאנלים בהתאם לאווירה שאתם רוצים במטבח. באפשרותכם להפעיל את המנוע החשמלי באמצעות מתג קיר או שלט רחוק ואפילו דרך אפליקציה ייחודית המותקנת על הטלפון הנייד, כך שתוכלו לשלוט בווילון מכל רחבי הבית.

יש לכם שאלה על וילון זברה למטבח? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *