וילונות, וילונות חשמליים, וילונות למשרד

וילון חשמלי למשרד

וילון חשמלי למשרד

בקלות ועם השקעה מינימאלית: כך תשדרגו את האסתטיקה והפונקציונליות של חללי העבודה

כאשר הטכנולוגיה נוגעת בכל תחומי הפעילות האנושית, גם החפצים הסטנדרטיים, שבמבט ראשון אין ביניהם ובין הקידמה קשר ישיר, משנים את פניהם והופכים "לחכמים". הוילון החשמלי הוא דוגמה למוצר שכזה: המנגנון המכני הבסיסי של הוילון הרגיל הוחלף במנוע חשמלי ושודרג באמצעות יישומים דיגיטליים המאפשרים לו להבין פקודות ולבצע מגוון פעולות מורכבות. המוצר המשודרג אומץ במהרה על ידי המעצבים אשר ממליצים עליו הן עבור בתים פרטיים והן עבור חללים משרדיים לא רק בגלל איכויותיו הפונקציונליות והאסתטיות אלא גם בשל היעילות האנרגטית.

קטלוג וילונות למשרד>

מדוע כדאי להתקין וילונות חשמליים במשרד?

וילונות חשמליים אכן הפכו לטרנד לוהט בזירת העיצוב המשרדי. אולם, מעבר לאופנה ולסמל הסטטוס, וילונות חשמליים עשויים לשפר את תנאי השהות במשרד, עבור העובדים והמבקרים כאחד. 

מנוע חשמלי מבטל את הצורך בהתאמה ידנית ומאפשר למשתמשים לשלוט בוילון ללא מאמץ באמצעות שלט, פקודה קולית או טלפון חכם. שליטה מרחוק שימושית במיוחד בחללי משרד גדולים עם מספר רב של חלונות.

וילונות חשמליים תורמים משמעותית להפחתת צריכת האנרגיה. כך, ניתן להגדיר הפעלה באמצעות התאמה אוטומטית לרמות האור הטבעי כדי לווסת את כמות אור השמש הנכנסת למשרד. אופציה זאת לא רק ממזערת את הצורך בתאורה מלאכותית אלא גם מפחיתה את העומס על מערכות חימום, אוורור ומיזוג אוויר.

וילון חשמלי מאפשר שליטה מהירה ומדויקת בתנאי הפרטיות ומעניק לעובדים יכולת ליצור חללי עבודה נוחים המותאמים לצרכיהם. כך, באמצעות השליטה בוילון ניתן ליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית וממוקדת, בין אם על ידי חסימה המונעת הסחות דעת והפרעות ממשרדים שכנים ובין אם הקמת אזורי מפגש מבודדים.

התקנה ואופן השימוש 

התקנת וילונות חשמליים במשרד היא תהליך פשוט, לא מלכלך וניתן לביצוע במהירות. גם ההפעלה של וילונות חשמליים נעשית באופן פשוט ביותר. מעבר לפקודות בסיסיות, ניתן לבצע הגדרות אוטומטיות באמצעות האפליקציה. כך, אפשר לקבוע שעות מסוימות לפתיחה וסגירה של הוילון ולסנכרן את הפעולה עם מכשירים חכמים.

וילון לחדר ישיבות

סוגי וילונות חשמליים

כדי לאפשר התאמה מושלמת לצרכים השונים של חללי עבודה, השוק מציע מגוון רב של סוגים ודגמים של וילונות חשמליים. כדי לבחור את הסוג המתאים ביותר, מומלץ להעריך היטב את האופי והצרכים של החלל ולהגדיר את מטרות השימוש. לדוגמה, וילונות בד חשמליים מתאימים לחלונות רחבים. לעומת זאת, תריסים ונציאנים חשמליים נמצאים בשימוש בחדרים קטנים יותר.

וילונות גלילה חשמליים מורכבים ממנגנון ממונע המגלגל את הבד למעלה או למטה, ומאפשר התאמה קלה של האור הטבעי והפרטיות. וילונות אלה מתאפיינים בקו אלגנטי ומודרני, באים בשלל מידות, צבעים ועיצובים ומשתלבים באופן הרמוני בכל עיצוב משרדי. 

תריסים ונציאנים חשמליים – נחשבים בחירה מצוינת עבור משרדים. וילונות אלה מספקים שליטה מצוינת באור ובפרטיות, ומגעים בשלל חומרים וצבעים. 

וילונות רומאיים חשמליים מתאימים למגוון רחב של סגנונות עיצוב ומאפשרים פתיחה וסגירה קלה של הוילון בלחיצת כפתור. 

טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת שליטה מרחוק באמצעות אפליקציות לסמארטפון או בקר קיר. דגמים אלה מספקים את הרמה הגבוהה ביותר של נוחות השימוש מכוון שהם מציעים אופציות אוטומטיות לתזמון ההפעלה, אינטגרציה עם מערכות בית חכם ואפילו תגובה חכמה לרמות אור השמש או טמפרטורה.

יש לכם שאלה על וילון חשמלי למשרד? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *