טיפים, וילונות, וילונות חשמליים, וילונות לבית

וילונות לבית

וילונות חיצוניים

בחירת ווילונות הנכונים לבית יכולה להשפיע באופן חזק וחיובי על כל חדר. עם זאת, זו יכולה להיות החלטה מכריעה, במיוחד מכיוון שיש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. צריך להעריך את סוגי הצבעים שלהם, את הבד והאורך שלהם בעת בחירת הווילונות הטובים ביותר לחדר.
צריך גם לקחת בחשבון את העיצוב הנוכחי של הבית ואת האמירה הסגנונית שאתה מנסה להשמיע, כמו גם את גודל וצורת החדר עצמו.

יש לבחור בד עמיד לחדרי שטופי שמש מכיוון שהשמש בסופו של דבר תזיק לכל בד לאורך זמן, אך חלק מהבדים עמידים יותר מאחרים כנגד קרני השמש. אם אתה קונה בד כדי שהווילונות שלך יתאימו בהתאמה אישית, הקפד להשתמש בבד מעוטר במיוחד. יש גם צורך לבחור מותגי בד המיועדים לחדרים שטופי שמש, כשאתם זקוקים לווילונות ארוכים מאוד לכיסוי חללים גדולים, בחרו בד אשר יתלה בכבדות. בדים כבדים כמו, קטיפה, זמש, ותערובות צמר יישארו מול חלונותיכם ויגן על האור הקל ביותר מהחדר. אם מדובר בחורפים קרים, בדים כבדים יעזרו לבודד את החדר ולהגדיל את יעילות האנרגיה של מערכת החימום שלכם.
יש לבדוק את ערכת הצבעים הקיימת של החדר, וילונות צריכים להשלים את עיצוב החדר, ברוב המקרים, תרצו לבחור גוון שיקשור את הווילונות שלכם עם לוח הצבעים של החדר. כחלופה אתה יכול ליצור vibe ייחודי על ידי בחירת צבעי וילון שאינם קשורים לתוכנית הצבעים הנוכחית. אתה לא רוצה שהווילונות יתנגשו עם העיצוב, אבל כל עוד הצבעים משלימים הם לא צריכים להתאים בדיוק.

בחירת דפוסים הכוללים צבעים מנוגדים לריהוט ולקירות שלכם יכולה ליצור אנרגיה רבה עוד יותר ולהפוך את החדר הבסיסי למעניין הרבה יותר. ניתן גם ליצור גובה בחדר עם תקרה נמוכה על ידי בחירת דפוסים הכוללים פסים אנכיים.
צור ניגודיות על ידי בחירת גוון הבולט מהקירות שלך. בחר וילונות שהם לפחות גוון אחד בהיר יותר או כהה יותר מקירות הפנים, מכיוון שהדבר ימנע מהם להתמזג בקירות לחלוטין. כדי לגרום לווילונות להתבלט, בחרו בצבעים המנוגדים ומשלימים את צבעי הקירות והריהוט.
אם יש חדרים עם עיצוב של יותר מדי צבעים מומלץ לאזן את העיצוב העמוס עם וילונות מאופקים. הלבישו את החדר ואזנו את המראה שלו עם בד מאופק יותר, צבעי וילון מלאים יסייעו גם באיזון הדברים החוצה. עם זאת, אל תפחד להתאים לדפוסים, לכן מומלץ לבחור במותגים שעונים על כל הדרישות שלכם.

יש לכם שאלה על וילונות לבית? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *