טיפים, וילונות

מיחזור וילונות

וילונות חשמליים

וילונות יכולים להיות יקרים, במיוחד כשאתה מחליף אותם באופן קבוע. לזרוק את הווילונות הישנים והלא שימושים זה ממש לא בטוח לסביבה וזה יכול לעורר הרס על חשבון הבנק שלך. במקום לזרוק את הווילונות שלך כשאתה רוצה להחליף אותם, מה דעתך להחזיר אותם מחדש?
זה לא צריך להיות הפתעה שישנן דרכים רבות שתוכלו לעצב מחדש ולנסות מחדש את בד הווילון מכיוון שזהה בדיוק כמו כל בד ישן. ישנם מגוון פריטי אופנה שתוכלו להכין, החל מחצאיות אונליין, ועד שמלות, סינרים ותיקים! עם זאת הדבר תלוי לחלוטין בסוג הבד ממנו עשוי הווילון. אתה יכול לעשות כל כך הרבה עם דברים ישנים – להפוך אותם למשהו טרי וחדש. דרכים להחזיר יש כאן רעיונות להפיכת הווילונות הישנים שלך לדברים שלא חשבת שאפשר לעשות איתם.
אתה יכול לעשות כל כך הרבה עם דברים ישנים – להפוך אותם למשהו טרי וחדש. תוכל למצוא כאן רעיונות להפיכת הווילונות הישנים שלך לדברים שלא חשבת שאפשר לעשות איתם.
הרעיון להחליף מחדש את הווילונות הישנים האלה לרץ שולחן חדש. וילונות הם למעשה העובי המושלם לרץ שולחן והם מגיעים בעיצובים כה יפים. אם יש לך כמה וילונות לשימוש חוזר, תוכל לתפור כמה שערים שיתאימו לרץ השולחן החדש שלך. בנוסף, אתה יכול להכין סטים מקסימים של מפיות בד תואמות מהווילונות הישנים ההם וזה מתיישב יפה עם רץ השולחן.
יש בתים שיש להם ארונות נהדרים וזה כולל דלתות נהדרות. עם זאת, לא לכולם יש דלתות בהן והם זקוקים להן, וזו הסיבה שרעיון דלת הארונות מרעיון הווילונות כה מבריק. אתה יכול פשוט לתלות מוטות וילון מעבר לפתח הארון שלך ואז לכסות את הפתח הזה בווילונות. הוסף חוט לצדדים ותוכל לקשור בקלות את דלתות הווילון שלך מהצורה בעת הצורך.
כיסויי הכרית בעבודת יד אלה מושלמים להוספת קצת צבע או נוחות לחדר השינה או לסלון. קח את הווילונות הישנים האלה, חתוך אותם לגודל ויצר כיסויים לכריות שלך במהירות ובקלות. אתה יכול לעשות זאת עם כל הווילונות הישנים שלך ולהיות בצבע או בעיצוב המתאים לכל פעם שאתה רוצה לשנות את כיסוי המיטה או הכריות.
הכינו וילון מקלחת משני לוחות וילון רגילים. זה רעיון נפלא לתקופות בהן אתה באמת לא יכול למצוא את וילון המקלחת שאתה רוצה, אבל אתה מבחין בצבע או בדפוס הנכון בוילון רגיל. זו גם דרך טובה להשיג וילונות תואמים למקלחת אם אינכם יכולים למצוא את מה שאתם מחפשים. ניתן בקלות להפוך וילונות לווילון מקלחת וזו דרך נחמדה להשתמש בוילונות ישנים יותר.
במקום לזרוק את הווילונות האלה או גרוע מזה, לשים אותם בארון כדי להישכח, השתמש בהם כדי להכין שמיכות. מגדלים של קטן עד גדול, אתה יכול לחתוך רצועות בד מהווילונות שלך ולהשתמש בבד זה ליצירת שמיכות יפות. זו דרך כל כך נפלאה להפיח חיים חדשים בווילונות ישנים וזה הפרויקט המושלם לחידוש מחדש.

יש לכם שאלה על מיחזור וילונות? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *