טיפים, וילונות, וילונות לבית

וילונות מומלצים

וילון לבית

אתה אוהב את הווילונות שלך, נכון? זאת אומרת, אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר לשנות לחלוטין את
מראה החדר שלך היא לשנות את הווילונות שלך.
אולי אתה אוהב את הווילונות שלך אבל אתה לא אוהב לשלם עבור חדשים בכל פעם שאתה רוצה לשנות את המראה של החדר. זו הסיבה שהרכבתי רשימה נהדרת של וילונות DIY קלים שתוכלו להרוויח במעט או ללא כסף. דמיין שאתה מסוגל לשנות את החדר שלך, כל חדר בלי לבזבז הון קטן על כיסויי חלונות.
עכשיו בחזרה לווילונות שלנו. אתה יכול להכין כל כך הרבה וילונות נהדרים עם דברים שיש לך סביב הבית. יש לך כמה מגבות תה? אתה יכול להכין איתם וילונות למטבח. עזוב את הווילונות הישנים והמשעממים האלה. היפטר מהתריסים הקרועים והוסף חלונות למשהו מדהים ויפה. אתה בטוח שתמצא את הטיפול המושלם בחלונות באוסף זה. מהמודרני ועד הבציר, בהחלט יש משהו לכולם ולכל חלון.

1. וילונות איקאה האק פום פום

וילונות הפום פום האלה עשויים לעשות זאת בעצמך ייראו ממש כמו שקניתם בחנות לשיפור בתים גבוהה. רק אתה תדע כמה הם יקרים, והם באמת קלים להכין אותם. אתה יכול לשלם כמה מאות דולר עבור וילונות PB Kids אם אתה רוצה, אבל אתה יכול גם לעשות את אותו הדבר בקלות הרבה יותר זול.

2. וילונות מגבת תה

בין אם רכשתם חבורה של מגבות תה למכירה או אם עשיתם משלכם ונותרה לכם חבורה, תוכלו להשתמש במגבות האלה כדי ליצור וילונות מגבת תה מדהימים באמת. זהו אחד הווילונות הקלים ביותר לקולנוע DIY, והוא כל כך מקורי. אין תפירה מעורבת. פשוט חבר ווים למגבות התה שלך ותלה אותם!

3. וילונות שבלונות מסוג DIY

כמה לוחות וילון לבנים רגילים, שבלונות, צבע בד וקצת דמיון הם כל מה שצריך כדי ליצור את הווילונות המהממים האלה. אתה יכול לבחור כל סטנסיל שאתה רוצה, ואלה באמת קלים להכנה. אתה יכול אפילו להשתמש ברולר צבע כדי להחיל את הצבע, כך שהם אורכים פשוטו כמשמעו כמה דקות כל אחד

4. וילונות פסים רחיץ

כמה לוחות לבנים לא יקרים, צבע אקרילי וגלגלת צבע מאפשרים לכם ליצור וילונות פסים רחיצים מדהימים אלה. השתמש בכל הצבעים שאתה רוצה. החלק הטוב ביותר הוא שהם באמת זולים להכין וכל כך קלים לטפל בהם.

וילון חשמלי

5. וילונות תסריט

המראה של וילונות התסריט האלה שאתה יוצר מלוחות לבנים לא יקרים, או להשתמש בכל צבע בהיר שתרצה. פשוט קחו שייק וכתבו כל מה שתרצו עליהם בתסריט יפה. אלה יהיו מושלמים לחדר או לספרייה, אם יתמזל מזלך שתהיה לך ספרייה בבית, או תשים אותם על החלון ליד כסא הקריאה האהוב עליך.

6. גזור עיוור רולר

קח תריסים זולים והוסף דמיון משלך ליצירת כיסוי החלון המושלם. אתה יכול להשתמש בשבלונות או בעיצוב חופשי בעיצוב שלך. לאחר שעקבת את מה שאתה רוצה, השתמש בסכין מלאכה כדי לחתוך את העיצוב שלך. זה רעיון נהדר לחדרי אמבטיה ומטבחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *