טיפים, וילונות, וילונות לבית

התאמת וילונות לחדר

וילון רומאי

כשמדובר בקישוט חדר, וילונות הם לרוב הדבר האחרון שעומד בראשך – והכי קשה להחליט עליו. קל להיסחף בסגנונות פנים שונים ואביזרי בית יפים, אבל חדר ללא וילונות נראה חשוף, עירום ולא גמור. אם אתה תסתכל על תמונות של חדרים בלי וילונות, תראה סדרה של חדרים לא גמורים וקרים למראה.
בחירת הווילונות הנכונים יכולה להיות החלטה קשה וארוכה זמן, וילונות מוסיפים אורך לחדר, וכשמשתמשים בבדים מחמיאים לריפודים או כריות אחרות אז וילונות יכולים להוות את הגימור בקשירת חדר יחד.
וילונות וואל משלימים את המראה של חדר שינה. הפעלה יעילה וחלקה של מערכות הופכת אותן לבחירה פופולרית מאוד. הם מושלמים גם לחלונות מעוקלים כאשר וילונות צריכים לנוע בצורה חלקה מעבר לפינה. בסוגריים בדרך כלל מסתובבים טבעות וילון סביב מפרץ, אך בעיצוב זה משתמשים בטבעות חולפות המאפשרות לצייר את הווילונות כל הדרך.

וילון לחדר השינה

וילונות זוג פאנלים כוללים שני לוחות וילון נפרדים. וילון מסוג זה פופולרי בסגנונות קלאסיים ועכשוויים. בעזרת זוג פאנלים אתה מציב וילון משני צדי החלון. כדי לסגור וילונות אלה, היית משלב את כל הפאנלים זה לזה. ניתן לקשור וילונות זוגיים מלוח כדי ליצור מראה סימטרי לטיפול בחלונות שלך.
וילון פאנל יחיד, לוח אחד מכסה את כל החלון. ניתן למשוך את הפאנל לשני הצדדים כדי לפתוח, וניתן לקשור אותו בחזרה ליצירת מראה מודרני, א-סימטרי. סוגים אלה של וילונות פופולריים בסגנונות מודרניים.

ואלאנס הוא וילון קצר התלוי בראש הווילונות שלך. אלה תוספת דקורטיבית אופציונלית. הערכים הם דרך נהדרת להשלים מבט. וילונות אלה זמינים בנפרד, או כחלק ממערכת לטיפול בחלונות. אתה יכול להשתמש במערך ללא וילונות נוספים בחלונות עם תריסים, או להוסיף פלייר דקורטיבי על חלונות שבהם וילונות מלאים אינם רצויים.
צעיף חלון דומה לאיזון. זה חתיכה ארוכה ודקה מבד וילון התלויה מראש החלון. צעיפי חלונות הם דרך נהדרת ליצור מראה דרמטי בעזרת טיפול בחלונות שלך. ספינות וילונות הן תוסף אופציונאלי נוסף, והן משמשות לספק רמה רב-צדדית לווילונות שלך. עם לספירות וילון יש לעתים קרובות גם תכונות נוספות לדוגמה, הם עשויים להיות חוסמים רעש.
בדים דקים ושקופים למחצה הם הבסיס לווילונות שקופים. וילונות אלה מספקים את מירב אור היום בחדר כאשר הווילון סגור. וילונות צרים מספקים גם את הפרטיות הנמוכה ביותר, והם משרתים כל מטרה נוספת מעבר להיותה דקורטיבית. וילון מסוג זה הפופולרי ביותר בחדרי מגורים וחדרי אוכל.
וילונות באורך הרצפה נהדרים לחלונות רצפה עד תקרה ודלתות הזזה. וילונות באורך הרצפה נפרצים באופן מסורתי ממש מעל הרצפה, בפחות סנטימטר. וילונות באורך הרצפה פופולריים גם עבור חלונות קטנים יותר שנפתחים לעיתים רחוקות או אף פעם לא ליצור אשליה של חלון מקיר לקיר.
וילונות באורך השלולית הם וילונות ארוכים במיוחד באורך הרצפה. אורכם כמה סנטימטרים מגודל החלון והם נשברים בצורה דרמטית על הרצפה, בדומה לרכבת של שמלת כלה. סגנון זה פופולרי במיוחד אם אתם מחפשים ליצור טיפול חלון דרמטי או רומנטי.

יש לכם שאלה על התאמת וילונות לחדר? כתבו לנו.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *